مشخصات عضو های جدید خانواده سامسونگ لو رفت

حدودا دو ماه پیش بود که اعلام شد سامسونگ ۱۰ عضو از خانواده گلکسی A را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد‌.

مشخصات عضو های جدید خانواده سامسونگ لو رفت

آنطور که پیداست کره ای ها اصلا دوست ندارند سهم‌شان از بازار از این کمتر شود و تنوع محصولات به روز یکی از راهبردهای آنهاست. امروز سه عضو از خانواده پر جمعیت گلکسی A 2019 در کنار یکدیگر لو رفته اند که به ما می گوید این سه دستگاه درکنار هم رونمایی هم خواهند شد. گلکسی ای ۵۰ در کنار گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۱۰ لو رفتند و نمایشگر با ناچ قطره طور نقطه مشترک آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

همینطور که در تصویر می بینید، خیلی محو مشخص است که هر سه دستگاه با نمایشگر دارای ناچ قطره طور ارایه می شوند. پیش از این خانواده گلکسی ام سامسونگ این ویژگی را به موبایل های سامسونگ اضافه کرده بود.

موضوع قابل توجه دیگر در دوربین اصلی این سه دستگاه خانواده گلکسی A 2019 است. گلکسی ای ۵۰ که پیش از این با دوربین سه گانه دیده شده بود، دوربین سه گانه اش تایید می شود. گلکسی ای ۳۰ که درباره آن اطلاعات محدودی داشتیم، اینجا با دوربین دوگانه اصلی دیده می شود. در نهایت گلکسی ای ۱۰ که انتظار می رود پایین رده ترین عضو خانواده گلکسی A 2019 باشد با دوربین اصلی تکی مجهز شده است.

طراحی قاب پشتی هر سه عضو گلکسی اس ۱۰، گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۵۰ شیشه ای به نظر می رسد و رنگ گرادیانت در آن مشهود است.

هنوز درباره دیگر مشخصات سخت افزاری گلکسی ای ۱۰ و گلکسی ای ۳۰ اطلاعات زیادی نداریم اما درباره گلکسی ای ۵۰ اطلاعاتی خوانده ایم.

مشخصات گلکسی A50

رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی نمایشگر، نسبت تصویر ۱۹ به ۹، پنل سوپر امولد، گشودگی دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت برای دوربین سلفی، گشودگی دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار برای دوربین ۲۵ مگاپیکسلی اصلی، f/2.4 برای دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری فوق عریض و گشودگی دیافراگم f/2.2 برای سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان در دوربین پشتی، از جمله این مشخصات محسوب می‌شود.

از حیث پردازنده مرکزی گلکسی A50 سامسونگ به اگزینوس ۹۶۱۰ مجهز می‌شود که یک سی پی یو هشت هسته‌ای دارد و تا فرکانس حداکثر ۲.۳ گیگاهرتز می‌تواند فعالیت کند. حافظه رم ۴ گیگابایتی به همراه مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و اگر می‌خواهید ۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشید باید مدلی را بخرید که ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی دارد؛ البته شما همچنان می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی این ظرفیت را تا ۵۱۲ گیگابایت بالا ببرید.

بر روی پنل پشتی این گوشی یک صفحه پلاستیک شفاف سه بعدی در سه رنگ مشکی، سفید و آبی کشیده شده و البته ضخامت ۷.۷ میلی‌متری نیز در رندر ها درج نشده است. یک باتری غول پیکر با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت که البته پیش از این گفتیم که از شارژ سریع ۱۵ واتی Adaptive Fast charging پشتیبانی می‌کند، بر روی مدل‌های گلکسی ای ۵۰ و احتمالا ای ۳۰ وجود خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این سه عضو خانواده گلکسی A 2019 دستگاه های جذابی هستند؟

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها