دستگیری سارقان زن بازار بلورفروشان

سرهنگ جلیلیان از دستگیری ۳ زن جیب بر با ۳۲ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان زن بازار بلورفروشان

سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری جوادیه مبنی بر سرقت اموالشان هنگام خرید از بازار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی پرونده‌ها مشخص شد که سرقت‌ها در محدوده بازار بلور فروشان و خیابان صابونیان اتفاق افتاده است، افزود: در تحقیقات مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۳ زن که یکی از آن‌ها میانسال و ۲ نفر دیگر جوان هستند، انجام شده و تعدادی از مال باختگان توانستند، چهره سارقان را به خاطر بسپارند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: سارقان با سوءاستفاده از شلوغی بازار و با تنه زدن به عابران، اموال افرادی که برای خرید در آن محل حضور داشتند را از جیب‌شان سرقت می‌کردند.
وی افزود: مأموران عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس را آغاز کردند و در نهایت با مشاهده سارقان به هنگام پرسه‌زنی توانستند آن‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان توانستند چهره سارقان را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: متهمان به ۳۲ فقره سرقت اعتراف کردند و هر ۳ سارق با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها