۳دستگاه اتوبوس برای راهیان نور میامی اختصاص یافت

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه سهمیه کاروان راهیان نور این شهرستان در ایام عید سه دستگاه اتوبوس است، گفت: متقاضیان این سفر برای ثبت‌نام به پایگاه‌های مقاومت مراجعه کنند.

۳دستگاه اتوبوس برای راهیان نور میامی اختصاص یافت

غلامرضا فلاحتی ظهر چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی برای اعزام کاروان راهیان نور طی ایام نوروز ۹۸ شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه همه ساله اردوی راهیان نور در دو بخش عمومی و دانش‌آموزی انجام می‌شود، ابراز داشت: تاریخ پیشنهادی اعزام راهیان نور در میامی ششم لغایت دهم فرودین ماه سال آینده است که افراد متقاضی می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه‌های مقاومت مراجعه کنند.

وی ضمن بیان اینکه اعزام گروه‌های راهیان نور اعم از دانش آموزی و خانوادگی به دو بخش عمومی و اعزام شخصی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: برای اعزام عمومی نیاز به تهیه اتوبوس و یا قطار است لذا سهمیه سپاه میامی برای راهیان نور فروردین ماه ۹۸ سه دستگاه اتوبوس محاسبه شده که البته علاوه بر آن افراد متقاضی می‌توانند با خودروهای شخصی نیز در این اردو حضور یابند و از امکانات و شرایط پذیرایی و اسکان بهره ببرند.

پرداخت ۲۰۰ هزار تومان برای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه در سال‌های گذشته اعزام شدگان به راهیان نور مبالغ اندکی را برای این اردو پرداخت می کردند اما امسال شرایط متفاوت است، ابراز کرد: در نوروز ۹۸ مبلغی که برای اعزام متقاضیان به راهیان نور از میامی درنظرگرفته شده ۲۰۰ هزار تومان برای هر نفر است که البته مردم منطقه روستایی و محروم میامی شاید نتوانند این مبلغ را تامین کنند که البته برای رفع این مشکل رایزنی هایی انجام شده است.

فلاحتی بابیان اینکه کمیته امداد نیز برای اعزام کاروان راهیان نور افراد تحت پوشش خود برنامه و همراهی خوبی با سپاه دارد، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم علیرغم در نظر داشتن شرایط اقتصادی حداقل یک اتوبوس از نفرات تحت پوشش کمیته یا کم بضاعت را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کنیم.

وی ضمن بیان اینکه طی چند سال اخیر استان سمنان از داشتن مقر در منطقه عملیاتی جنوب برای اسکان مسافران و زائران راهیان نور برخوردار شده است، اضافه کرد: مبلغ سفر راهیان نور که از هر فرد دریافت می شود، هزینه‌های پذیرایی و اسکان از مبدا تا اندیمشک و خرمشهر را در بر می گیرد که البته اگر خیران در این حوزه ورود کنند می‌توان این مبلغ را کاهش داد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه در اردوی راهیان نور برنامه‌هایی نظیر یادواره‌های شهدا نیز در نظر گرفته‌شده است، افزود: یکی از برنامه‌های خوبی که می‌تواند نسل جدید را با آرمان‌های شهدا آشنا کند همین حضور در کاروان راهیان نور است که خوشبختانه طی سال‌های اخیر از سوی نسل جدید بازخوردهای خوبی نیز دریافت شده و این امر سبب می‌شود تا در سال‌های اخیر شاهد استقبال خوبی از سوی نسل چهارم انقلاب برای راهیان نور باشیم.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها