هدیه سامسونگ برای دارندگان گلکسی نوت 8

شرکت سامسونگ به تازگی اندروید جدید 9.0 پای را همراه با رابط کاربری One UI دردسترس عمده کاربران از جمله ایرانی ها قرار داده است.

هدیه سامسونگ برای دارندگان گلکسی نوت 8

این بروزرسانی پیشتر توسط رسانه های مختلف گزارش شد که سامسونگ در روز 19 فوریه آپدیت اندروید 9.0 پای را به همراه رابط کاربریOne UI دردسترس کاربران گلکسی نوت 8 قرار می دهد.
سامسونگ این آپدیت 2 گیگابایتی را دردسترس دارندگان گلکسی نوت 8 قرار داد تا پیش از رونمایی خانواده گلکسی اس 10، پاداش جذابی را دریافت کرده باشند.

ویژگی های این بروزرسان با شماره ساخت N950FXXU5DSB2 بوده و با آپدیت امنیتی اول فوریه 2019 همراهی می کند. سامسونگ در بخشی از پیام انتشار بروزرسانی خود می گوید:

"ارتقا One UI با اندروید پای
رابط کاربری One UI را اندروید 9.0 پای برایتان به ارمغان آورده است تا به مجموعه ای از ویژگی های جدید و مهیج با ظاهر و حس کاملا تازه از سامسونگ و گوگل که براساس نظرات کاربرانی مثل شما فراهم شده است، دسترسی پیدا کنید. توصیه می کنیم پیش از ارتقا از اطلاعات مهم خود پشتیبانی گرفته تا از آن حفاظت نمایید."

از ویژگی های جدید این بروزرسانی حجیم 1900 مگابایتی باید به رابط کاربری ساده و جذاب One UI اشاره کرد. این رابط کاربری با هدف کاربری تک دست راحت تر کاربران گوشی های هوشمند گلکسی به ارمغان آمده است. افزوده شدن حالت Dark mode اجازه می ده تا در تاریکی شب بدون آن که لطمه ای به چشمتان وارد شود، از اسمارتفون استفاده کنید.

ایموجی های جدید با صفحه کلید بهینه شده دیگر ویژگی رابط کاربری جدید در کنار اندروید 9.0 پای است. یکی از بخش هایی که قابل توجه قرار می گیرد، بخش Always On Display بوده که افراد این بار می توانند آن را به صورت نیمه کاره فعال کنند. این یعنی تاریخ/تقویم و برخی اطلاعات دیگر این بخش با گذشت چند ثانیه در حالت قفل حذف می شوند و شما باید با ضربه روی صفحه نمایش آنها را پدیدار کنید.

گذشته از این موارد بیکسبی بهینه تر از قبل شده و با یک صدا می توانید آن را فراخوانید تا به دستور شما در سریعترین زمان عمل کند. بخش بیکسبی هوم نیز دستخوش تغییراتی قرار گرفته و بهبودیافته تر از قبل شده است. پشتیبانی از دالبی اتمز هنگام اتصال هدفون، ابزار ویرایش عکس پیشرفته تر، صفحه تماس ساده و پرامکانات در کنار صفحه پیامک بازطراحی شده و چندی دیگر ویژگی هایی هستند که در One UI آنها را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما نیز از تلفن هوشمند گلکسی نوت 8 برخوردارید زود دست به کار شوید.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها