دستگیری یک خواننده زیرزمینی در البرز به جرم سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک خواننده زیرزمینی در استان البرز به جرم سرقت خبر داد.

دستگیری یک خواننده زیرزمینی در البرز به جرم سرقت

سرهنگ محمد نادر بیگی پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی خبری از دستگیری مردی ۲۵ ساله و سابقه‌دار خبر داد که با پوشش چادر اقدام به دزدی از منازل می‌کرده است.

وی ارزش ریالی سه فقره سرقت فرد موردنظر را ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: فرد موردنظر با شناسایی منازل، اقدام به سرقت اشیای باقیمت مثل ساعت‌های گران می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه فرد موردنظر امروز صبح دستگیرشده است، گفت: وی اعتراف کرده که سوژه‌های خود را از شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کرده است.

سرهنگ نادر بیگی در بخش دیگری به سرقت منازل در فردیس و کرج اشاره کرد و گفت: سه فقره سرقت در فردیس و دو فقره سرقت در کرج انجام‌شده که نحوه سرقت‌ها به‌صورت تخریب در و پنجره بوده است.

سرقت منازل توسط یک خواننده زیرزمینی در البرز

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان سرقت‌های منازل در فردیس و کرج خواننده‌ای زیرزمینی است، گفت: در این خصوص چهار نفر دستگیری شده و با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده سوژه‌ها از پیش تعیین می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با تأکید بر اینکه متهمان بسیاری از سرقت‌ها را در محل سکونت خود انجام می‌دادند، گفت: این گروه هشت‌نفره است که تاکنون چهار نفر آن‌ها دستگیرشده‌اند.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به اینکه خودروی مورداستفاده متهمان پژو پارس و دنا بوده است، گفت: شیوه سرقت این گروه به‌صورت تخریب در و ورود از طریق بالکن بوده است.

وی با تأکید بر اینکه سرقت‌های زیادی انجام داده‌اند که تاکنون هفت فقره از آن‌ها شناسایی‌شده است، گفت: محدوده سرقت این گروه مارلیک، فردیس، شهریار و کرج بودهو ارزش مالی یکی از سرقت‌ها یک میلیارد ریال است.

افزایش سرقت قطعات خودرو در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه کیف‌قاپی در شهر کرج بیشتر با خودرو انجام می‌شود، گفت: اخیراً گروهی که با خودروی سرقتی پراید اقدام به کیف‌قاپی در شهر کرج می‌شدند شناسایی‌شده و در این خصوص ۹ نفر مالباخته نیز شناسایی‌شده‌اند.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به اینکه در این خصوص دو نفر دستگیرشده‌اند، گفت: تعدادی گوشی و مدارک شناسایی نیز از خانه متهمان کشف‌شده است.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه امروزه با افزایش سرقت قطعات خودرو در کرج مواجه هستیم، گفت: اخیراً باند سارق چهارنفره‌ای متشکل از دو سارق و دو مال‌خر در کرج دستگیرشده‌اند که اقدام به سرقت باطری خودرو می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه سرقت خودروی پراید برای سارقان راحت‌تر است، گفت: این باند چهارنفره بیشتر اقدام به سرقت خودروی پراید کرده‌اند.

انهدام باند کلاهبرداری در کرج

سرهنگ نادر بیگی با تأکید بر اینکه تاکنون ۲۰ نفر مالباخته در این خصوص شناسایی‌شده است، گفت: سارقان به بیش از ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

وی در بخش دیگری به شناسایی باند کلاه‌برداری در کرج اشاره کرد و گفت: آن‌ها یک واحد آپارتمان به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را به چند نفر فروخته بودند که شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه باند موردنظر چهار فقره کلاه‌برداری به این شکل داشته‌اند، گفت: این کلاه‌برداری در کرج انجام‌شده و تاکنون شش نفر دستگیرشده‌اند.

سرهنگ نادر بیگی تأکید کرد: که از این باند، چهار سند تک‌برگ، تعدادی کارت ملی و شناسنامه کشف‌شده است.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها