آیت الله جزایری: مشکلات جسمانی مانع از ادامه فعالیتم به‌عنوان امام جمعه اهواز شد

آیت الله جزایری، امام جمعه پیشین اهواز گفت: به دلیل مشکلات جسمانی قادر به ادامه کار نیستم اما جلسات مربوط به عشایر را با اشتیاق شرکت می‌کنم.

آیت الله جزایری: مشکلات جسمانی مانع از ادامه فعالیتم به‌عنوان امام جمعه اهواز شد

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صبح امروز در همایش عشایر لر، بهمئی و قشقایی خوزستان اظهار کرد: امروز که توفیق دیدار با عشایر بختیاری، لر، بهمئی و قشقایی را دارم، روز مبارکی است. عشایری که دلیرانه قد علم کردند و ایستادگی کردند. پیغام بیعت شما را طی امروز و یا فردا به مقام معظم رهبری می‌رسانم.

وی افزود: به دلیل مشکلات جسمانی قادر به ادامه کار نیستم اما جلسات مربوط به عشایر را با اشتیاق شرکت می‌کنم.

آیت‌الله جزایری با اشاره به صحبت‌های برخی سران عشایر، عنوان کرد: بیانات شما بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های درس، اظهار کرد: امروز درس خارج فقه با طلبه‌های جوان و فرزندان شما برگزار می‌شود. درس خارج یعنی تمرین اجتهاد است. اجتهاد مطلق قله رفیعی است و دست یافتن به آن بسیار مشکل است.

وی افزود: جلسه درس باید برقرار باشد و زمانی برخی علما به‌وجود می‌آیند که سال‌های زیادی درس خواندند و مجتهد شدند.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به شایعات منتشر شده ازسوی دشمن درخصوص طلبه‌ها، گفت: اجتهاد از جهاد مستمر بسیار سخت‌تر است. طلبه‌ها را تشویق کنید، طلبه‌ها زاهدانه و مخلصانه تحصیل می‌کنند.

وی افزود: در ارتباط با رنج‌هایی که به مردم وارد می‌شود، طلبه‌ها احساس ناراحتی می‌کنند و در شادی و ناراحتی با مردم و عشایر شریک هستند.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟