قتل زن ۲۸ ساله ایرانی در آلمان و دستگیری یک مظنون 

جسد خون‌آلود یک زن در شهر کوچک فلدمارک در ایالت اشلسویگ هولشتاین در شمال آلمان، توسط رهگذران پیدا شده است.

قتل زن ۲۸ ساله ایرانی در آلمان و دستگیری یک مظنون 

او فاطمه ب. ۲۸ ساله و ایرانی است که در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک مسیحی پناهجو وارد آلمان شده است. گفته می‌شود که او به تازگی در هتلی واقع در شهر لوبک تقاضای کار کرده بود.

به گزارش "بیلد"، پس از تحقیقات پلیس، دادستانی شهر اولدنبورگ با اطمینان خاطر گفته است که این قتل توسط دوست پسر او صورت گرفته که یک عراقی ۲۲ ساله است. به همین دلیل قاضی تحقیق در شامگاه دوشنبه ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) حکم دستگیری او را صادر کرده است.

مقامات قضایی در حال تحقیق در زمینه انگیزه و چگونگی وقوع قتل هستند. این جوان ۲۲ ساله از قرار معلوم در شهر اولدنبورگ در منطقه هولشتاین زندگی می‌کند و تاکنون سوءسابقه‌ای از او درج نشده است.

یک دوست زن این دختر جوان درباره قربانی به روزنامه "بیلد" گفته است: «او فردی بسیار سرزنده بود و علاقه زیادی به شنا داشت و با پشتکاری تمام مشغول یاد گرفتن زبان آلمانی بود با این هدف که کار پیدا کند. او دو هفته پیش از دوست پسرش جدا شده بود، اما این جدایی بدون مناقشه بوده است.» پلیس نخواسته است در باره این رابطه فعلا نظر بدهد.

اولا هینگست، دادستان ارشد لوبک، پس از بازجویی از فرد مظنون گفته است: «فرد مظنون هنوز در مورد اتهامی که به او وارد شده، نه در بازپرسی پلیس و نه در برابر قاضی سخن نگفته و از حق قانونی سکوت خود استفاده کرده است.»

جسد فاطمه ب. در چند کیلومتری محل سکونت‌اش در منطقه گرمسدورف در نزدیکی دریای شمال پیدا شده است.

منبع: روزنامه بیلد

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها