مردم کدام کشورها تلفن همراه هوشمند ندارند؟

استفاده از تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان توسعه یافته تقریبا غیر قابل اجتناب شده است. استفاده از این موبایل‌های هوشمند تقریبا در همه جا دیده می‌شود

مردم کدام کشورها تلفن همراه هوشمند ندارند؟

طبق آمار ارائه شده، در حال حاضر بیش از 5میلیارد نفر در سراسر جهان از تلفن همراه استفاده می‌کنند که بیش از نیمی از این تلفن‌های همراه، هوشمند هستند.

سوالی که پیش می‌آید این است که مردم کدام کشورها کمتر از تلفن همراه استفاده می‌کنند؟

تحقیقاتی که pew درمورد میزان مالکیت گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان در سال 2018 انجام داد، نشان می‌دهد میزان پیشرفته بودن کشورها از نظر اقتصادی با استفاده مردمانشان از گوشی‌های هوشمند رابطه دارد. برای مثال در ایالات متحده آمریکا به سختی می‌توان فردی را یافت که گوشی تلفن همراه نداشته باشد.

داشتن گوشی‌های تلفن همراه برای برخی مردمان کشورهای در حال توسعه شاید یک رویا یا وسیله‌ای دست‌نیافتنی به نظر برسد. طبق این آمار ارائه شده، در نیجریه 44درصد افراد فقط گوشی‌های تلفن همراه غیرهوشمند داشتند در حالی که 17درصد هیچ گوشی تلفن همراهی نداشتند.

همچنین با وجود پیشرفت‌های اقتصادی و تکنولوژیکی اخیر کشور هند، میزان مالکیت گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در این کشور هنوز هم پایین است. طبق گزارش pew در سال 2018، 75درصد بزرگسالان هند تلفن همراه هوشمند نداشتند، 35درصد هیچ تلفن همراهی نداشتند و 40درصد افراد هم تنها از تلفن همراه غیرهوشمند استفاده می‌کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایران
    0

    در ایران این آمار چگونه است ؟ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها