بارش باران در گیلان/ ارتفاعات سپیدپوش می شود

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش باران و کاهش دمای هوای با ورود سامانه سرد و بارشی به منطقه، گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف بوده و این شرایط تا عصر فردا ادامه دارد.

بارش باران در گیلان/ ارتفاعات سپیدپوش می شود

محمد دادرس با اشاره به ورود سامانه سرد و بارشی از اواخر روز گذشته به منطقه، اظهارکرد: از اواخر وقت روز گذشته بارش باران در مناطق جگله‌ای استان گیلان آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

دادرس با بیان اینکه براساس الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی بارش‌ در مناطق کوهستانی استان گیلان به صورت برف است، افزود: در این مدت شاهد کاهش دمای هوا نیز هستیم.

وی در ادامه وزش باد و مه‌آلودگی هوا را از جمله پدیده‌های جوی مهم پیش بینی شده برای استان گیلان در این مدت عنوان و بیان‌کرد: این سامانه هوایی از فردا به تدریج از منطقه خارج می شود.

دادرس با اشاره به شرایط جوی شهر رشت، ادامه داد: در حال حاضر دمای هوای شهر رشت ۸ درجه سانتی‌گراد و رطوبت هوا نیز ۹۸ درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: ارتفاع موج دریای خزر نیز برای امروز تا عصر فردا یک متر و ۵۰ سانتی‌متر تا ۲ متر و ۵۰ سانتی متر پیش بینی می شود و دریا برای انجام فعالیت های مرتبط نامناسب است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها