رقص و حرکات غیراخلاقی بدنسازان در تهران+فیلم

انتشار ویدئویی از رقص و حرکات غیراخلاقی بدنسازان در مراسمی در تهران نشان می‌دهد که نظارت درستی بر اینگونه مراسم‌ها وجود ندارد.

رقص و حرکات غیراخلاقی بدنسازان در تهران+فیلم

با بی‌توجهی مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و دیگر متولیان، مراسمی با عنوان «نمایش بدنسازی در تهران » همراه با رقص و حرکات غیرمتعارف برگزار شد. در این مراسم که بخشی از آن در فضای مجازی منتشر شده است، شرکت‌کنندگان مَرد در حالی که قصد نمایش دادن اندام خود را دارند حرکاتی موزون انجام می‌دهند که کاملا با فرهنگ و شئون اخلاقی مغایرت دارد.

شکل برگزاری مراسم به گونه‌ای است که گویا هیچ سازمان و ارگان رسمی نظارتی بر آن ندارد و شرکت‌کنندگان کاملاً آزادانه امکان هرگونه رفتار و حرکات مغایر با فرهنگ ایرانی_اسلامی را دارند.

پس از انتشار تصاویری از این مراسم و انعکاس منفی آن در فضای مجازی، پیگیری ها از سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این خصوص نشان داد که وی با ارجاع این تصاویر به اداره اماکن و پلیس امنیت اخلاقی، دستور پیگیری فوری موضوع را صادر کرده است.

در ادامه فیلم این مراسم را مشاهده می‌کنید که پیشاپیش از انتشار این فیلم از مخاطبان عذرخواهی می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

حجم ویدیو: 1.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بدنساز
    0

    خوب شیشه و کراک بدین دستشون که دیگه حرکات غیر اخلاقی انجام ندن همش بشینن چرت بزنن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بسه دیکه برین به وضع مردم برسید.

  • دلدار
    0

    خب اینها همان کسانی هستند که یاخودشان یا پدرانشان از صبح تا شب دارند سر ملت بیچاره وبدبخت کلاه میگزارند وپولهای حرام وباداورده زیاد دارند وخوشگزرانی میکنند وخبر از ملت بدبخت ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها