سانسور سخنان ضدایرانی «عادل الجبیر» و قطع پخش زنده آن توسط شبکه ملی پاکستان

تلویزیون ملی پاکستان در اقدامی جالب و همزمان با اوج گیری توهین‌ها و اتهام زنی‌های «عادل الجبیر» وزیر مشاور امور خارجه عربستان سعودی به ایران، سخنان وی را سانسور کرد.

سانسور سخنان ضدایرانی «عادل الجبیر» و قطع پخش زنده آن توسط شبکه ملی پاکستان

گزارش‌ها حاکی است با آغاز اتهام زنی های الجبیر به پاکستان، پخش مستقیم سخنان وی به صورت ناگهانی قطع شد و تنها خبرنگاران موجود در کنفرانس توانستند سخنان وی را ضبط کنند.

رو شدن دست عربستان برای تخریب روابط ایران و پاکستان +فیلم سرلشکر باقری: پاکستانی‌ها قول داد‌ند ‌پایگاه‌های تروریست‌ها ‌را محدود کنند؛ ‌انتقام خون ‌شهدای عزیزانمان را می‌گیریم

این در حالی است که گفته می‌شود «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان که قصد کنترل اوضاع را داشت مکررا اعلام می‌کرد که دیگر فرصتی نداریم و متاسفانه باید کنفرانس را به پایان برسانیم ولی الجبیر به ادامه بحث و سخنانش اصرار داشت.

برخی از منابع محلی مدعی هستند که سخنان ناگهانی الجبیر در شبکه ملی پاکستان بدون صدا پخش شد تا دولت پاکستان موضع خود نسبت به سخنان وی را اعلام کند.

موضع گیری این وزیر سعودی علیه ایران در حالی انجام شد که ساعاتی قبل از آن شاه محمود قریشی اعلام کرده بود: هرگز اجازه نمی دهیم ایران از سوی ما تهدید شود.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها