حضور محسوس و نامحسوس ماموران پلیس در مراکز خرید تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از حضور محسوس و نامحسوس ماموران پلیس در مراکز خرید تهران خبر داد.

حضور محسوس و نامحسوس ماموران پلیس در مراکز خرید تهران

بیست و دومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا درآمد، در این طرح کلانتری‌ها مکلف شدند حوزه خود را از مجرمان، قانون‌شکنان، متخلفان و خرده‌فروشان موارد مخدر پاکسازی کنند.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای بیست و دومین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای 290 حکم قضائی در این مرحله از طرح، از بازداشت 687 سارق و مالخر و کشف 12 هزار و 616 قلم از اجناس سرقت شده خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل 851 پرونده برای سارقان در بیست و دومین مرحله از طرح رعد از انهدام 24 باند سارقان خبر داد و تصریح کرد: ارزش اموال سرقتی کشف شده در این مرحله از طرح 10 میلیارد تومان است.

به گفته وی 345 نفر از سارقان دستگیر شده سابقه‌دار هستند و 342 نفر از آنها برای نخستین بار اقدام به سرقت کرده‌اند.

رحیمی با بیان اینکه 133 هزار انواع و اقسام کالای قاچاق در بیست ودومین مرحله از طرح رعد کشف شده، گفت: 55 قاچاقچی در سطح تهران بازداشت شدند، 8 باند منهدم شد و همچنین 4 میلیارد ارزش اموال کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: در زمینه مأموران موفق به کشف 5 قبضه سلاح جنگی و 46 قبضه سلاح سرد، کشف 50 هزار انواع مواد معترقه در این مرحله از طرح شدیم و 12 نفر درباره حمل سلاح بازداشت شدند.

وی با اشاره به دستگیری 60 نفر در حوزه اقلام ضدفرهنگی از کشف بیش از 10 هزار سی‌دی غیرفرهنگی و مستهجن خبر داد.

رحیمی با اشاره به کشف 322 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بیست ودومین مرحله از طرح رعد از انهدام 6 باند توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اجرای طرح زوج و فرد و ترافیک در پنج‌شنبه‌ها نیز گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد به دلیل بالا رفتن حجم ترافیک و آلودگی در پنجشبه‌ها نیز تا ساعت یک ادامه دارد، با توجه به خرید شب عید ترافیک عصرگاهی افزایش حدود 15 درصدی داشته است.

رحیمی یادآور شد: پلیس هم در بحث ترافیک و هم در بحث خرید و فروش شب عید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده، حضور ماموران در مراکز خرید و فروش نیز که چه به صورت محسوس و چه به صورت نامحسوس پررنگ‌تر شده و طرح اسفندماه با جدیت بیشتر برای راحتی مردم به اجرا می‌رسد.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها