آیت الله موسوی جزایری از «امامت جمعه اهواز» استعفا داد 


30 بهمن 1397 - 14:15
5c6bde4d12949_2019-02-19_14-15
آیت الله موسوی جزایری با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، روز گذشته با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

وی در «خطبه های نماز جمعه 26 بهمن ماه اهواز» از «احتمال کناره‌گیری از سمت امامت جمعه به دلیل ضعف قوای جسمی» سخن به میان آورد.

استمرار این بیماری، آیت الله موسوی جزایری را بر آن داشت که بنا به تکلیف شرعی و عدم توانایی در اقامه نماز جمعه، از سمت امامت جمعه استعفا دهند.

آیت الله موسوی جزایری با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c6bde4d12949_2019-02-19_14-15
30 بهمن 1397 - 14:15

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، روز گذشته با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

وی در «خطبه های نماز جمعه 26 بهمن ماه اهواز» از «احتمال کناره‌گیری از سمت امامت جمعه به دلیل ضعف قوای جسمی» سخن به میان آورد.

استمرار این بیماری، آیت الله موسوی جزایری را بر آن داشت که بنا به تکلیف شرعی و عدم توانایی در اقامه نماز جمعه، از سمت امامت جمعه استعفا دهند.

منبع: خبرگزاری حوزه

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


10

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمدعلی جزایری 0 0 پاسخ 1397/12/10 -01:00

رفته بود انگلستان هم بنیه خودش رو قوی هم بنیه اسلام رو ......

GH 2 0 پاسخ 1397/11/30 -17:34

سلام .ایشونم رفتنی شد

محمد 0 0 پاسخ 1397/11/30 -15:38

از انگلستان چه خبر؟

زهره سادات احمدی 0 0 پاسخ 1397/11/30 -15:26

????

نجفی از اصفهان 2 3 پاسخ 1397/11/30 -14:20

سلام خداقوت،از زحمات شما سپاسگزاریم،ان شاءالله سلامت و عاقبت بخیر باشید.

محمد 1397/11/30 -15:38

از انگلستان چه خبر؟