صحبت‌ها و فحش‌های تند رائفی‌پور علیه آقازاده‌ها/«این ها خرزاده هم نیستند»


30 بهمن 1397 - 13:29
5c6bd3999f278_2019-02-19_13-29
صحبت‌های تندی از علی اکبر رائفی پور علیه آقازاده‌ها را می بینید. او می گوید: «توله‌هایشان را ول می‌کنند در مملکت، اسمش را می گذارند آقازاده، این ها خرزاده هم نیستند...».

صحبت‌های تندی از علی اکبر رائفی پور علیه آقازاده‌ها را می بینید. او می گوید: «توله‌هایشان را ول می‌کنند در مملکت، اسمش را می گذارند آقازاده، این ها خرزاده هم نیستند...».

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

30 بهمن 1397 - 13:29

منبع: خبرنگار ایران

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 0 3 پاسخ 1397/12/4 -09:11

یک شباهت بین رائفی پور و همون خرزاده ها وجود داره.هردوشون از شهید حججی ها مایه میگذارن و روز به روز شکمشون گنده تر میشه.بابا جمع کنید این ادا و اطوارها رو...اگر مردی برو سوریه بجنگ.از حرف خسته شدیم.

علی 1397/12/28 -07:24

خواستم بهت همچین فحشی بدم، یادم اومد رائفی گفته بود اگه یه نفر به شما فحشی داد که به خانوادتون برمیگرده، شما حق ندارید اون فحش رو به خودش برگردونید چون اینجوری فرقی بین شما و اون نیست و هر دو به ناحق به خانواده همدیگه توهین میکنید.بگذریم. با این استدلالی که کردی، تو از همه نامرد تری چون تو سوریه نجنگیدی. در ضمن، هر کس میدون جنگ خودشو داره. امام علی هم که جنگجو و شمشیر اسلام هست تو یه جنگایی شرکت نکرد.تو انگار دزدی های آقازاده ها خیلی به نفعت شده که اینجوری میسوزی و رگ غیرتت واسشون باد میکنه که به رائفی فحش میدی

ناشناس 0 1 پاسخ 1397/12/3 -17:14

آقای رائفی پور عزیز!!!حالا كه مسئولان ، کشور را در همه چیز شیر تو شیر کرده اند ؛ بگذار آقا زاده ها و صاحبان ژنهای خوب نیز با دم نرم و نازک خویش هم گردو بشکنند و به حساب ده ها میلیون از مردم شریف بی پناه نوش جان کنند ؛ مگر چه عیبی دارد؟؟؟!!!

محمد 4 1 پاسخ 1397/12/1 -22:53

شیری که خوردی حلالت باشه درودبرپدرومادرت....