ونگر: پیشنهاد رئال را به سه دلیل رد کردم

سرمربی سابق تیم آرسنال، آرسن ونگر در خصوص پیشنهاد رئال مادرید به او صحبت کرد.

ونگر: پیشنهاد رئال را به سه دلیل رد کردم

آرسن ونگر فرانسوی در مصاحبه با کوریر دلو اسپورت در خصوص مسائلی همچون لیگ قهرمانان، آرون رمزی و رئال مادرید صحبت کرد.

سرمربی سابق آرسنال در خصوص آرون رمزی گفت: یوونتوس با به خدمت گرفتن او کار بزرگی را انجام داد.او بازیکن فوق العاده ای است و توانایی های بسیاری دارد و شما می توانید او را در هر نقطه ای از زمین بازی ببینید. توانایی هجومی بسیار بالایی دارد و یک هافبک میانی کامل است. یوونتوس کار بزرگی را در به خدمت گرفتن او انجام داد.

او همچنین در خصوص بازی یوونتوس و اتلتیکو گفت: من منتظر یک بازی با کیفیت بالا هستم. خط دفاعی اتلتیکو بسیار با قدرت است و یوونتوس نیز استایل بازی بسیار خوبی دارد و به نظرم یکی از بهترین بازی های این مرحله از لیگ قهرمانان خواهد بود. از الان زود است تا قهرمان را پیش بینی کنیم ولی یوونتوس در بین چند تیمی است که توانایی قهرمانی در این رقابت ها را دارد.

او همچنین در رابطه با آینده کاری اش و همچنین پیشنهاد رئال مادرید در زمان حضورش در آرسنال گفت: من در این مدت بسیار سفر کردم و اکنون نمیدانم که می توانم باز هم در فوتبال حضور داشته باشم یا نه. من به سه دلیل پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم. در آن زمان من شرایط خوبی را در آرسنال داشتم و همچنین رابطه ام با بازیکنانم بسیار خوب بود. همچنین به دنبال کامل کردن و پیشرفت پروژه ای بودم که شروع کردم.

او همچنین در خصوص مربیگری شاگردان سابقش، هانری و ویرا نیز گفت: آنها توانایی تبدیل شدن به مربیان بزرگ را دارند. ویرا از ابتدای فصل شروع کرد و کار برای او آسان تر بود اما هانری شرایط سختی را پشت سر گذاشت. وقتی شما شروع یک فصل را با باشگاه استارت زده اید فرصت برای تغییر را دارید. اما وقتی در میانه فصل به یک تیمی اضافه می شوید انتظار تغییر یکباره را از شما دارند و ممکن است زمان شما برای بقا کم باشد. قضاوت کردن در خصوص این دو پس از اولین تجربشان اشتباه خواهد بود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها