شایعه زشت درباره اکبر عبدی تکذیب شد!

من به دلیل بیماری دیابت انسولین تزریق می‌کردم و عده‌ای شایعه کردند عمواکبر هروئینی شده است.

شایعه زشت درباره اکبر عبدی تکذیب شد!
شب گذشته مهران مدیری در دومین شب از گفتگو خود با اکبر عبدی به ادامه موضوع بدآموزی پرداخت.
عبدی درپاسخ به سئوال ابتدایی مدیری درخصوص آخرین وضعیت پیوند کلیه خود گفت:چهارم اردیبهشت 95 عمل پیوند داشتم باید به مدت یک سال دارویی‌هایی استفاده کنم.
وی در خصوص دلیل این بیماری عنوان کرد: به دلیل بیماری قند انسولین مصرف می‌کردم،امیدوارم کسی انسولین نزند شبیه ماژیک است که در بازو ودورشکم انسولین استفاده می‌کردم. البته وقتی سر کاری بودیم و من انسولین را تزریق کردم، رفتند شایعه کردند که عمو اکبر هروئینی شده میره پشت هروئین میزنه. همه گفتن کی هروئین صاف میزنه تو شکمش ؟( خنده)
به همین دلایل انسولین استفاده نکردم و اشتباه محضی بود که انجام دادم فکر کنید طناب دار دور گردن خودم انداختم و به مرور سه تا از رگ‌های اصلی بسته شد و کلیه‌ها از کار افتاد.
عبدی در خصوص اینکه اگر به گذشته برگردد چه کارهایی را انجام نمی‌دهد، اظهار داشت : به طور مثال هیچ وقت دیگر سر چند کار نمی‌رفتم. زمانی صبح برای سریال «در مسیر تند باد»،بعدازظهر تئاتر شهر «خاک در افلاک» اقای توسلی کارمی‌کردم و بلافاصله تئاتری که خودم کارگردان و تهیه‌کننده بودم را انجام می‌دادم و بعد «اخراجی‌ها» رو بازی می‌کردم. همه این کارها را به خاطر اینکه خودم و خانواده‌ام به نتیجه دلخواه مادی برسیم انجام دادم اما به چه قیمتی آدم خودش را از بین ببرد به نتیجه مادی رسیدیم اما ارزش نداشت.
عبدی درپاسخ به سئوال مدیری درخصوص کار کردن به خاطر مسائل مالی بیان کرد: بله برخی از کارها را به خاطر مسائل مالی بازی می‌کردم.البته برای همه این موضوع پیش می‌آید . آقا می‌خواهد کارگردان بشه، خانومش میگه خواهرم منشی صحنه باشه باجناق دستیار کارگردان و برادر خانوم کارگردان مدیر تولید و خود خانم طراح صحنه و لباس می‌شود از این مدل داریم تو تیتراژ اسم خانم اول اسم شوهر دوم میاد.
مدیری سئوال کرد:کسی هست در این سال‌ها اسمش رو رقیب بگذارید؟
عبدی پاسخ داد: بله بوده طرف مقابل منو رقیب می‌دیده اما من اونو به رقیب نمی‌دیدم. چشم نداشته من بازی کنم خیلی بامن دوست بوده شکل من است قدیم ها لاغر تر بوده با ولید هم معروف شد من اسمشو نمیارم ما با مثل زن و شوهر هستیم نه می‌تونیم باشیم نه نمی‌تونیم باشیم ( خنده ). چند روز پیش رفتیم خونشون سه مدل غذا درست کرده بود، گفتم به همین دلیل که چاق میشه ( خنده)
در ادامه این بخش مهران مدیری اعلام کرد اسم محمد رضا شریفی نیا اومد، دعوت می‌کنیم مهمان دورهمی باشند.
عبدی ادامه داد: اگر می‌توانند حضور پیدا کنند و از حق خودشان دفاع کنند در صورتی که ندارند( خنده ).
عبدی در پایان تصریح کرد:همیشه عزیزانی که در حکومت و دولت هستند یا در خانواده‌ها ، می‌گویند سال خوب،پربرکت،شادی باشد به نظرم سال معمولی باشد اما دو دو تا چهار تا باشه نه اینکه 27هزار تا نشود همه چیز معمولی باشد تا همه به راحتی زندگی کنند.
این بازیگر پیشکسوت در پایان برنامه متفاوت‌ترین هدیه را به موزه دورهمی تقدیم کرد و گفت: سنگین‌ترین کادو را به دورهمی آوردم و در این لحظه عوامل پشت صحنه با چرخ، امیر نوری را آوردند.
مدیری گفت: من اینو چه کارش کنم؟ عبدی گفت : برای فروش در موزه بذارید ( خنده )
اما در پایان عبدی تندیس جشن حافظ را به موزه دورهمی اهدا کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها