فال روزانه سه شنبه 30 بهمن 1397

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه شنبه 30 بهمن 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال به چیزهای زیادی دست می یابید، البته به شرط آنکه خودتان هم تلاش کنید. شما فرد خوش شانسی هستید که مورد حمایت دیگران قرار می گیرید، از این فرصت ها استفاده کنید و اعتماد دیگران را به دست آورید. هر چه روابط اجتماعی بهتری داشته باشید، به نفع تان است. اگر می خواهید با سرعت بیشتری پیشرفت کنید، توانایی های خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید. کلاس های آموزشی می توانند پیشرفت شما را تسریع بخشند. اگر مجرد هستید، با نگاه دقیق تر به اطراف تان خواهید دید که فرصت های زیادی پیش رو دارید. پس بهتر است که آنها را از دست ندهید. در ماه خرداد تغییراتی در شغل تان ایجاد خواهد شد که شرایط مالی تان را بهبود خواهد داد. خودتان را برای سالی پر از اتفاقات هیجان انگیز آماده کنید.

فروردین

مشکل شما این است که خیلی به همه چیز بیش از حد گیر می دهید. اگر سعی کنید که مسائل را خیلی جدی و سخت نگیرد، همه چیز آنطور که می خواهید پیش می رود. اگر برای انجام ایده ای که در سر دارید، با دیگران مشورت کنید، ذهن تان بازتر شده و ایده های ناب تری را اجرا خواهید کرد. بنابراین خودخواهی را کنار بگذارید و نظرات دیگران را هم جویا شوید. در انتهای روز خبری می شنوید که گره ای از گره های زندگی تان را باز خواهد کرد.

اردیبهشت

زندگی زوایای مختلفی دارد و شما نباید تک بعدی عمل کنید. نظرات دیگران را با دید باز بپذیرید تا زاویه دیدتان وسیع تر شود. گاهی از برخورد دیگران عصبی می شوید و خودتان را عقب می کشید اما بهتر است که جسارت داشته باشید و با هر شرایطی مقابله کنید. رابطه عاطفی تان نیاز به کمی تغییرات دارد، در این مورد با شریک زندگی تان مشورت کنید. اگر در این کار عجله کنید به جایی نخواهید رسید. با صبر اما همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

خرداد

اگر هدفی بلند مدت برای زندگی تان ندارید، از همین امروز قلم و کاغذی به دست بگیرید و آرزوهای خود را هر چند دور یادداشت کنید. اگر راهی را که در پیش گرفته اید طبق برنامه پیش ببرید، موفقیت شما سریع تر حاصل خواهد شد. بین شما و یکی از دوستان تان دلخوری پیش آمده، با این حال دوست تان پا پیش می گذارد و به سمت تان می آید. شما نیز بهتر است که کینه ها را دور بریزید و بار دیگر فرصتی به خودتان دهید. به زودی تغییری در شرایط مالی شما اتفاق خواهد افتاد که لبخند را بر لب تان می نشاند.

تیر

برای انجام کاری که در سر دارید، روی دیگران حساب باز نکنید زیرا هر کسی تنها به فکر منافع خودش است. با گفتن ایده هایی که در ذهن دارید، دیگران ممکن است از مشا سو استفاده کنند. با اعتماد به نفس بالا روی پاهای خودتان بایستید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود. آن انتظاری که از شریک زندگی تان داشتید را در رفتار او ندیده اید و این موضوع شما را ناراحت کرده است. بهتر است که دست از پیش داوری بردارید و منتظر شوید تا نشانه های بیشتری را دریافت کنید.

مرداد

شما فردی تک بعدی هستید به طوری که فکر می کنید تنها یک راه شما را به موفقیت می رساند در حالی که چنین نیست. شما باید راههای مختلف را امتحان و از میان آنها بهترین را انتخاب کنید. ممکن است در اوایل مسیر موانع زیادی بر سر راهتان قرار گیرد اما هر چه بیشتر پیش روید، لذتی که می برید، بیشتر خواهد شد. در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید و این موضوع اعتماد به نفس را از شما گرفته است، سعی کنید که خونسردی خود را حفظ کنید، با گفتگو هر مشکلی حل می شود.

شهریور

حال زمان آن است که به طور جدی بنشینید و در مورد اهدافی که در سر دارید، فکر کنید. شما باید به زندگی تان ثبات و ساختاری محکم تری بدهید. هر چه با برنامه ریزی دقیق تری پیش بروید، زودتر به موفقیت دست می یابید. اگر چه در محیط کار استرس زیادی دارید اما سعی کنید که آن را وارد مسائل خانوادگی خود نکنید. این کار نه تنها آرامش همسر، بلکه آرامش خودتان را نیز بهم خواهد زد. برای رسیدن به آرزویی که در سر دارید کمی دیگر هم باید صبر کنید اما خبر خوبی در مورد آن می شنوید که امیدوارتان خواهد کرد.

مهر

نقشه ای در سر دارید اما آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود، بهتر است که برای رسیدن به هدف هایتان صبور باشید. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که بر روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. برای انجام آنچه در سر دارید، جسارت بیشتری به خرج دهید. احتیاط بیش از حد تنها موفقیت شما را به تعویق می اندازد. اخیرا در ارتباط با عشق تان دچار مشکل شده اید و گویی در دو مسیر متفاوت از هم قدم بر می دارید اما صبور باشید و برای یک بار هم که شده بگذارید طرف مقابل تان در کارها پیش قدم شود.

آبان

اگر موضوعی براتان اهمیت دارد، برایش وقت بگذارید. علاقه و پشت کار دو فاکتوری ست که می تواند شما را به اهداف تان برساند. از برقراری رابطه عاطفی هراسانید. شاید این احساس شما به دلیل تجربه های تلخ گذشته است اما به شما پیشنهاد می کنیم که گذشته ها را رها کرده و در زمان حال زندگی کنید. زندگی شما دچار یک روزمرگی کسل بار شده است اما عشق می تواند آن را دگرگون کرده و هیجان را به زندگی تان راه دهد. پس بهتر است در مقابل آتشی که در قلب تان شعله ور شده، مقاومت نکنید.

آذر

امروز به دنبال شرایطی باشید تا کمی حالتان را دگوگون و شما را از این فضا دور کند. شاید فکرش را نکنید اما در همین شرایط که احساس ناامیدی می کنید، شانس با شماست و دست به هر کاری بزنید، موفقیت به سمت تان می آید. پس بهتر است به دنبال هدف های اصلی زندگی تان باشید و به سمت آنها قدم بردارید. شجاعت کلید موفقیت شماست. برای خودتان یک برنامه دقیق بریزید و طبق آن پیش روید. امروز دوستی سراغ تان می گیرد، اگر چه خیلی حوصله او را ندارید، اما بهتر است که به حرف هایش بی اعتنایی نکنید. او می تواند در یکی از مشکلات تان راه گشا باشد.

دی

امروز روزی ست که باید خودتان را رها کنید. هر چه بیشتر خود و احساسات تان را آزاد بگذارید، شادتر خواهید بود و انرژی مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد. بهتر است فعلا تنها تمرکزتان را بر آنچه ندای قلب تان می گوید بگذارید و باقی کارها را به روزهای بعد موکول کنید. نگران یکی از نزدیکان تان هستید، اما خیلی خودتان را اذیت نکنید زیرا به زودی می شنوید که گره زندگی او باز می شود. خیلی خودتان را در مورد عاداتی که دارید اذیت نکنید. اگر کاری شما را خوشحال می کند، حتما انجامش دهید.

بهمن

امروز از دهان یکی از دوستان تان حرف هایی خواهید شنید که متعجب تان می کند. می خواهید با توجه به آنها تصمیمی بگیرید، اما بهتر است که در حال حاضر دست نگه دارید. تا مطمئن نشدید لازم نیست قدمی بردارید. در اواسط روز دوستی به سراغ تان می آید که انتظارش را ندارید. اگر چه کمی از دست او دلگیر هستید اما بهتر است فراموش کنید. اگر امروز از نظر جسمی احساس خوبی ندارید، کمی فعالیت بدنی داشته باشید. ورزش و تحرک حال شما را به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد داد.

اسفند

امروز برایتان سخت است که بتوانید خودتان را با واقعیت تطبیق دهید. خیلی نگران نباشید زیرا خیالپردازی هم برایتان ضرری نخواهد داشت. با این اوصاف بهتر است که دور کارهای مهم را خط بکشید. اگر می خواهید در رابطه با روابط عاطفی تان قدمی بردارید، باید بتوانید بر ترس هایتان غلبه کنید. لازم نیست که دیگران را از تمام قدم هایی که می خواهید بر دارید، آگاه کنید. رازهاتان را پیش خودتان نگه دارید در غیر این صورت دیگران پیش پای شما سنگ خواهند انداخت.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها