سالانه هنرهای تجسمی ایران در زاهدان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آیین افتتاحیه سالانه هنرهای تجسمی ایران و تجلیل از هنرمندان تجسمی استان فردا در تالار اشراق مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان برگزار می‌شود.

سالانه هنرهای تجسمی ایران در زاهدان برگزار می‌شود

حسین مسگرانی اظهار داشت: آثار تجسمی هنرمندان سیستان و بلوچستان در زمینه‌ های نقاشی، مجسمه ‌سازی، سفال و سرامیک، عکاسی، تصویرسازی و گرافیک در هفته هنر زاهدان به نمایش در می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سالانه هنرهای تجسمی ایران همراه با تجلیل از هنرمندان تجسمی استان در تالار اشراق مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان آغاز و پس از آن نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه‌ فردوسی همین مجتمع راه اندازی می‌‌شود.

آغاز فراخوان عضویت در انجمن هنرهای تجسمی و سیزدهمین دوسالانه گرافیک قم حمایت از نشر کتب با محتوای دینی و ارزشی در اولویت ارشاد خوزستان است وزیر ارشاد: حضور فرهت در جشنواره موسیقی فجر برای جذب نامداران بود

وی افزود: نمایشگاه آثار هنرمندان سیستان و بلوچستان تا هفتم اسفند ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می ‌توانند برای بازدید از این آثار همه‌ روزه از ساعت 15تا20 به نگارخانه فردوسی واقع در مجتمع بزرگ فرهنگی ‌هنری زاهدان مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این نمایشگاه از سلسله برنامه‌ های سالانه‌ هنرهای تجسمی ایران است که همزمان با هفته هنر زاهدان توسط انجمن هنرمندان سفالگر با حمایت و همکاری اداره‌کل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها