حمد علیرضابیگی: شکایت نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس‌جمهور درباره پول‌های نفتی

احمد علیرضابیگی اعلام کرد رئیس سازمان برنامه و بودجه از امضاکنندگان نامه به رئیس‌جمهور درباره پول‌های گم‌شده نفتی به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است.

حمد علیرضابیگی: شکایت نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس‌جمهور درباره پول‌های نفتی

احمد علیرضا بیگی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی از شکایت نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: چندی قبل تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به عدم تعیین تکلیف ۱۶ هزار میلیارد تومان و یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون دلار از درآمدهای نفتی انتقاد کردند.

وی افزود: این مبالغ باید از محل فروش نفت و گاز به صندوق توسعه ملی واریز می شد اما تا امروز تکلیف آن مشخص نیست لذا از رئیس جمهور خواستیم حسب تکلیفی که ملت ایران بر دوش وی گذاشته اند، تکلیف این منابع را مشخص کنند. انتظار این بود که در قانون بودجه سال ۹۷ و یا ۹۸ تکلیف این مبالغ مشخص می شد.البته دیوان محاسبات دراین زمینه از آقای نوبخت، تحقیق کرده است و گویا پرونده ایشان به قوه قضائیه ارسال شده است.

بیگی در پایان اعلام کرد که آقای نوبخت در واکنش به این نامه به جای پاسخگویی از نمایندگان امضاء کننده این نامه به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها