استقبال یک صنف تهیه کنندگان از ورود دادستانی به پرونده پولشویی در سینمای ایران

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران از خبر اعلام ورود دادستانی به موضوع پول های کثیف و پولشویی در سینمای ایران استقبال کرد.

استقبال یک صنف تهیه کنندگان از ورود دادستانی به پرونده پولشویی در سینمای ایران

در بخشی از بیانیه انجمن تهیه کنندگان مستقل آمده: متاسفانه در چند سال اخیر، برخی از سرمایه گذاران که صاحب پول‌های مشکوک اصطلاحاً کثیف می باشند با ورود به بخش تولید فیلم سینمایی و سریال نمایش خانگی نه تنها اقتصاد سینمای ایران را دچار تلاطم کردند، بلکه به اعتماد و ساخت تولید فیلم سالم لطمه اساسی وارد ساختند. این پول‌ها که متاسفانه با مدیریت سالم و باصطلاح زحمتکشی تولید نشده است، بی محابا در سینما هزینه شده و نظم بازار را دچار خسارت کرده است.

این سرمایه گذاران با این گونه پول‌ها بدون مسئولیت رفتار کرده و نوعاً برخی تهیه کنندگان نیز با آنها همکاری کرده و نظم بازار تولید را دچار خسارت کرده‌اند.انجمن تهیه کنندگان مستقل ضمن استفاده از سرمایه‌گذاران با مسئولیت که حاصل تلاش خود را وارد تولید می‌کنند، ورود پول‌شویان را باعث وهن این قبیل سرمایه‌گذاران سالم می‌داند.انجمن تهیه کنندگان مستقل ضمن تشکر از دادستانی امیدوار است که این سرمایه های غیر سالم با این حضور، از سینما سریعتر کوچ کنند.

منبع: سینما دیلی

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها