واکنش رهبری به متلک‌های کریمی به ظریف

در روزهای گذشته، متلک علی کریمی به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در خصوص حمایت از فلسطین خبرساز شده‌بود.

واکنش رهبری به متلک‌های کریمی به ظریف

هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

«یک نکته درباره‌ این جوانانی که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنیت به چه قیمتی به دست می‌آید.
برخی کسانی که از امنیت کشور استفاده می‌کنند و کار و ورزش و... خود را انجام می‌دهند و بعد نمکدان می‌شکنند، بدانند امنیت از این راه به‌دست می‌آید. یادمان نرود که امنیت چطور به دست می‌آید. ۲۲بهمن با این عظمت با امنیت به پایان رسید.»

گفتنی است در روزهای اخیر، علی کریمی و وریا غفوری، نسبت به صحبت‌های وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص حمایت از فلسطین واکنش نشان داده‌بودند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    کریمی منتظر آتش به اختیار باش!

  • جواد
    0

    علی کریمی متاسفم برات

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حرف مردما زده اما کو گوش شنوا

    • حسین
      0

      واقعا متاسفم اتو حتی سخنان رهبر گوش نمیکنی که ببینی چی میفر ماین ایشون واقعا بیخیال ...... یه عذر خواهی سخته من به جای ایشوت از شما عذر میتواهم جناب ظریف ما مدیون زحمتهای شما و تدابیر رهبر انقلاب این سید اولاد پیغمبر هستیم بیاین بهم احترام و تدابیر رهبر را الگوی خود قرار دهیم وحترام بگذاریم به کسانی که تحت هر شرایطی و در هر جا ومکانی دفاع میکنن از این انقلابی که از همت مردم شهید پرور بوجود امد الهم عجل ولیک فرج امین

    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا متاسفم واقعا انی تو حتی سخنان رهبر گوش نمیکنی که ببینی چی میفر ماین ایشون واقعا بیخیال ......

  • محمد
    0

    با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد رهبر عزیزم. خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد برعکس کار هم کم شده، بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن. .شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک ملت(۶۱۰۴۳۳۷۸۵۹۷۷۶۹۹۷)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها