نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس‌جمهور شکایت کرد

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی از شکایت رئیس سازمان برنامه و بودجه از امضاکنندگان نامه به رئیس‌جمهور در مورد پول‌های گم شده نفتی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.

نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس‌جمهور شکایت کرد

احمد علیرضا بیگی از شکایت نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس جمهور خبر داد و گفت: چندی قبل تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به عدم تعیین تکلیف ۱۶ هزار میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون دلار از درآمدهای نفتی انتقاد کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مبالغ باید از محل فروش نفت و گاز به صندوق توسعه ملی واریز می شد اما تا امروز تکلیف آن مشخص نیست لذا از رئیس جمهور خواستیم حسب تکلیفی که ملت ایران بر دوش وی گذاشته اند، تکلیف این منابع را مشخص کنند. انتظار این بود که در قانون بودجه سال ۹۷ و یا ۹۸ تکلیف این مبالغ مشخص می شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: دیوان محاسبات دراین خصوص از آقای نوبخت، تحقیق کرده است و گویا پرونده ایشان به قوه قضائیه ارسال شده است.

وی افزود: آقای نوبخت در واکنش به این نامه به جای پاسخگویی از نمایندگان امضاء کننده این نامه به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است.

به گزارش مهر، احمد سالک نماینده مردم اصفهان، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران، محمود صادقی نماینده مردم تهران، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان، محمد حسینی نماینده مردم تفرش، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات از امضاکنندگان این نامه بودند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها