پیش فروش فوری محصولات ایران خودرو از فردا

اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۷ به صورت روزانه و مستمر از ساعت ۱۰ صبح هر روز از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت به نشانی www.esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.

پیش فروش فوری محصولات ایران خودرو از فردا

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شركت ایران خودرو گفت: اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۷ به صورت روزانه و مستمر از ساعت ۱۰ صبح هر روز از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت به نشانی www.esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.
مصطفی خان کرمی با بیان این که همزمان با عرضه تعداد بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری در روزهای آتی، حباب قیمت خودروهای این شركت در بازار شكسته خواهد شد، اظهار کرد: شرکت ایران خودرو با تمام توان خود و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود به ایجاد بهبود وضعیت تولید تلاش می‌کند به طوری که در حال حاضر تحویل این شرکت به حدود روزانه ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های وزارت صمت و تلاش و همیاری زنجیره تامین قطعات و واحد‌های تولیدی شرکت ایران خودرو، عدد تحویل در آینده نزدیک به بیش از ۱۵۰۰ دستگاه نیز افزایش خواهدیافت.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شركت ایران خودرو تاکید کرد: شرکت ایران خودرو طی روز‌های آتی با فروش فوری و تحویل محصولات در سال ۹۷ با روند افزایش قیمت مقابله خواهد کرد.

وی افزود: متاسفانه دلالان و سودجویان که عاملان اصلی رشد قیمت‌ها در بازار هستند، همیشه منتظر فرصتی هستند که به موضوع افزایش قیمت سرعت بیشتری بدهند کما اینکه در روز‌های جاری شاهد آن هستیم که دلالان از افزایش تقاضا در روز‌های پایانی سال و فرا رسیدن ایام نوروز سوء استفاده نموده و از موقعیت و شرایط کنونی که براقتصاد کل کشور حاکم می‌باشد، حداکثر سودجوئی را می‌برندو ما درصدد هستیم که در مقابل این عده از مشتری نما‌ها مقابله نموده و خودرو را به دست مصرف کننده نهائی برسانیم.

خان کرمی به مشتریان توصیه کرد، که فریب این دلالان را نخورده و منتظر آغاز شرایط فروش فوری شرکت ایران خودرو باشند.

وی گفت: اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۷ به صورت روزانه و مستمر از ساعت ۱۰ صبح هر روز از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت به نشانی www.esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شركت ایران خودرو در پایان یادآورشد: امید داریم با عرضه مناسب در این ایام ضمن کنترل بازار و کاهش قیمت‌های افسار گسیخته بازار، نیاز متقاضیان واقعی را تامین نمائیم.

گفتنی است، به منظور کوتاهی دست واسطه‌ها و برای اینکه محصولات به دست مصرف کنندگان نهائی برسد، از محدودیت هائی همچون هر کد ملی یک دستگاه، عدم امکان ثبت نام افرادی که طی ۱۸ ماه گذشته ثبت نام داشته اند، عدم امکان ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال و ... استفاده خواهیم نمود.

منبع: میزان

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها