آمریکایی‌ها فکر می‌کردند دی ماه امسال کار جمهوری اسلامی تمام است

رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دشمنان ما از دی ماه سال گذشته اقدامات خود را شروع کردند و فکر می‌کردند تا دی ماه امسال همه چیز تمام است و جمهوری اسلامی جشن چهل سالگی را نمی‌بیند.

آمریکایی‌ها فکر می‌کردند دی ماه امسال کار جمهوری اسلامی تمام است

حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم بهره برداری از مرحله سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس اظهار کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب، ملت ایران با شور و نشاط در همه حوزه‌ها حضور دارد. وقتی بحث جشن انقلاب می ‌شود علیرغم خواست بدخواهان و تلاش و تبلیغ آنها ملت ایران با قامتی استوار در سراسر کشور به خیابان‌ها می آیند و مثل شور و و شوق بهمن سال ۵۷ پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرد.

وی افزود: برای دشمن خیلی دردناک است در شرایطی که به قول خودشان سخت ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کردند ما در عرض ۲۴ ساعت فقط در یک استان، یعنی استان هرمزگان، ۳ طرح بزرگ و مهم ملی را افتتاح می‌کنیم.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: مردم ما در همه زمینه‌ها فعال هستند. طبق گفته وزیر جهاد کشاورزی، در بخش گلخانه ای ۲۹۰ هکتار در این استان ایجاد شده است که ۱۹۰ هکتار آن در ۵ سال اخیر بوده است. آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دشمنان ما از دی ماه سال گذشته اقدامات خود را شروع کردند و فکر می‌کردند تا دی ماه امسال همه چیز تمام است و جمهوری اسلامی جشن چهل سالگی انقلاب را نمی‌بیند، حتی برخی از آنها گفته بودند این ما هستیم که در تهران خواهیم بود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها