نیمه اول اسفند زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه، زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان از دریافت این بسته را، نیمه اول اسفند اعلام کرد.

نیمه اول اسفند زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان

احد رستمی گفت: هر زمانی که دولت اعتبار لازم برای بسته‌های حمایتی جاماندگان را اختصاص دهد توزیع آن را آغاز خواهیم کرد.

وی از ارسال نامه درخواست تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: رایزنی های لازم انجام شده و مورد موافقت نیز قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه تاکید کرد: طی ۱۵ رور آینده در نیمه اول اسفند ماه توزیع بسته حمایتی بین یک میلیون بازمانده از دریافت سبد انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ میلیون خانوار اعتراض خود را مبنی بر عدم دریافت بسته حمایتی در سامانه‌های وزارت رفاه ثبت کردند، گفت: از این تعداد یک‌میلیون نفر مشمول دریافت بسته حمایتی می‌شوند.

رستمی افزود: پس از بررسی های انجام شده از روز گذشته ارسال پیامک به خانواده‌های جامانده از بسته حمایتی آغاز شده و آنها با دریافت پیامک از وضعیت خود مطلع می شوند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    سلام ماکه توبهزیستی هستیم تواین گرانی از کجابیاریم پس کی سبد کالا بهمون میدن

  • محمد محمدی
    0

    سلام و خسته نباشید بنده با شماره ملی ۰۰۶۵۰۱۳۱۷۴ تاکنون هیچ بسته حمایتی دریافت نکردم و در حال حاضر سایت تامین اجتماعی شماره ملی خودم و شماره تلفن مربوطه را وارد می کنم پیغام میده که شما بسته حمایتی را دریافت کرده اید. یعنی چی ؟

  • نادر یزدان پرست
    0

    سلام.نادر یزدان پرست با شماره ملی۲۲۹۶۲۹۸۲۳۰ تا کنون بسته حمایتی دریافت نکردم. بیمه هم نیستم و تحت پوشش نهاد های امدادی هم نیستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها