ژاوی جدید دنیای فوتبال در راه است

ستاره سابق بارسلونا و آرسنال معتقد است فرانک دی یانگ می تواند ژاوی و یا اینیستا جدید دنیای فوتبال باشد.

ژاوی جدید دنیای فوتبال در راه است

یکی از مهمترین و بزرگترین نقل و انتقالات امسال قطعا حضور دی یانگ با 75 میلیون یورو در بارسلونا بوده است. این بازیکن 21 ساله مورد توجه بزرگترین باشگاه های دنیا قرار داشت ولی نهایتا به بارسلونا پیوست. او در تابستان به نیوکمپ خواهد رفت.

آکادمی آژاکس همیشه بزرگان بسیاری را به دنیای فوتبال معرفی کرده است و اکنون نیز دی یانگ یکی از محصولات این باشگاه است. مارک اورمارس که در حال حاضر مدیر ورزشی این باشگاه است در خصوص قابلیت های این بازی کن صحبت کرده است.

اورمارس که سال های در آرسنال و بارسلونا مشغول بازی بوده است در خصوص دی یانگ گفت: برای بارسلونا داشتن بازیکنانی همچون دی یانگ بسیار مهم است. او بازیکن با استعدادی است و در این سن این نکته بسیار مهم است و می تواند در آینده به ژاوی و یا اینیستای جدیدی برای بارسلونا تبدیل شود.

وی همچنین افزود: بارسلونا باید بازیکنان خود را با دیگر بازیکنانی که به خدمت میگیرد کنار هم قرار دخد. دی یانگ مسی نیست چراکه تنها یک مسی در دنیا داریم. اما او بازیکنی است که می تواند به خوبی در ترکیب بارسا مورد استفاده قرار گرفته و جا بیافتد. من بسیار برای دیدن او در نیوکمپ هیجان زده هستم.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها