آسیب‌دیدن ستون فقرات بازیگر و لغو اجرای نمایش سوئدی‌ها در تهران

گروه بدن‌های عراقی از سوئد به دلیل آسیب‌دیدگی بازیگر نمایش «ترحم؛ بخش اول» امکان حضور در جشنواره تئاتر فجر را پیدا نکرد.

آسیب‌دیدن ستون فقرات بازیگر و لغو اجرای نمایش سوئدی‌ها در تهران

گروه تئاتر بدن‌های عراقی از کشور سوئد که قرار بود ۳۰ بهمن با نمایش «ترحم؛ بخش اول» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه بروند به دلیل آسیب‌دیدگی بازیگر و کارگردان نمایش امکان حضور در جشنواره را از دست داد.

گروه تئاتر نمایش «ترحم؛ بخش اول» با کارگردانی و بازی آنمار طاها از کشور سوئد که قرار بود روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن در بخش تئاتر ملل جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر اجرا شود، به دلیل آسیب‌دیدگی بازیگر نمایش از حضور در جشنواره عذرخواهی کرد.

گروه این اثر نمایشی طی نامه‌ای به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، خبر حضور پیدا نکردن در جشنواره و دلایل آن را اعلام کرد که در ذیل متن این نامه آمده است:

«حضور محترم کمیته سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

با کمال تأسف گروه نمایشی «ترحم؛ بخش اول» از کشور سوئد که طبق جدول جشنواره فجر باید در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رفت، به دلیل جراحت و آسیب جدی ستون فقرات بازیگر اصلی و کارگردان نمایش (که جایگزین دیگری ندارد) مجبور به لغو حضور خود در این جشنواره هستیم.

ما متوجهیم و قدردانیم از تمامی تماشاگرانی که تمایل به تماشای نمایش ما را داشتند و از هر گونه ناراحتی پیش آمده پوزش می‌طلبیم و عذرخواهی می‌کنیم.

امیدواریم تیم جشنواره و مخاطبان محترم تهران ی و ایرانی موقعیت پیش آمده برای ما را درک کنند و عذر ما را بپذیرند.

امید که در جشنواره‌های آتی حضور داشته باشیم.»

منبع: ایلنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها