نشان سماء ترویج دهنده قرآنی حجاب و عفاف

مدیریت نمایشگاه کالای ایرانی سماء در نظر دارد در قالب نمایشگاه مد و لباس اسلامی- ایرانی و با حمایت معنوی موسسه فرهنگی - قرآن و عترت اسوه تهران اقدام به برگزاری این مهم نماید .

نشان سماء ترویج دهنده قرآنی حجاب و عفاف

در این راستا دولتی مدیریت نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی سماء در جهت حمایت از کالای ایرانی و کمک به خرید کالای عیدانه مردم قرار است نمایشگاهی به مدت ۴ روز با محصولات حوزه پوشاک بانوان، عفاف و حجاب ، کیف و کفش در سالن سروناز بلوار ارتش برگزار نماید.
این نمایشگاه که دارای مجوز از کارگروه ساماندهی مد و لباس و سازمان اماکن و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ اسفند‌ماه برگزار می‌شود.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه در سالن سروناز بلوار ارتش ۳ کارگاه آموزشی در موضوعات ذیل برای شرکت کنندگان با ارائه گواهی برگزار می گردد؛ راه‌های استفاده از بازار آنلاین جهت توسعه کسب و کار در بستر اینستاگرام ( مناسب صاحبان مشاغل و شرکت های بزرگ)، برند سازی کالای چگونگی طراحی لباس اصیل ایرانی اسلامی و استایلینگ .
کارآفرینان جوان می‌توانند محصولاتشان که تولید‌ کالای ایرانی است را در این نمایشگاه شرکت دهند و از کلاس های آموزشی آن جهت رشد و توسعه بازار آن کسب و کار خود بهره مند شوند .
این موسسه از طراحان و تولید کنندگان حوزه پوشاک بانوان و ملزومات حجاب از علاقمندان می خواهد برای حضور در جشنواره دعوت میکنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها