روبن: آنفیلد سخت ترین استادیوم برای بازی است

لیورپول و بایرن مونیخ در چهارچوب مرحله اول حذفی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در آنفیلد باید به مصاف یکدیگر بروند.

روبن: آنفیلد سخت ترین استادیوم برای بازی است

لیورپول در حالی در آنفیلد به مصاف بایرن مونیخ می رود که با یک بازی کمتر و به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است و بایرن مونیخ نیز پشت سر دورتموند در رتبه دوم بوندسلیگا قرار دارد.

آرین روبن بازیکن با تجربه بایرن مونیخ در دوران بازی خود چندین بار در آنفیلد به میدان رفته که بیشتر تجربه وی نیز با شکست همراه بوده است. او تجربه دو شکست در نیمه نهایی همراه با چلسی و یک شکست 4 بر صفر همراه با رئال مادرید در آنفیلد را دارد.

این وینگر هلندی در این خصوص گفت: اگر در خصوص بدترین استادیوم برای بازی در آن سوال می کنید باید بگویم احتمالا جواب آنفیلد خواهد بود. جو این استادیوم یکی از بهترین جوهایی است که در اروپا می توانید تجربه کنید. همیشه انرژی مضاعفی را به تیم خود می دهند. اما ما عادت به بازی در ورزشگاه های بزرگ را داریم و تمام تمرکزمان بر روی عملکرد خودمان خواهد بود.

وی همچنین در خصوص لیورپول افزود: سرمربی آنها کار بزرگی را کرده است. آنها فصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان حضور یافتند و در حال حاضر نیز در صدر جدول هستند. زمان خیلی زیادی از قهرمانی آنها می گذرد و این چیزی است که آنها دنبال آن هستند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها