بهترین پارک‌های مشهد را بشناسید

پارک و بوستان و باغ یکی دیگر از گزینه‌های گردش و تفریح در ایام نوروز است. در ادامه بهترین‌ باغ‌های شهر مشهد را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین پارک‌های مشهد را بشناسید

به گزارش گروه اجتماعی خبر فوری ، باغ و بوستان، تفرجگاه‌های قدیمی، مناطقی که آدمی اگر ساعت‌های زیادی در آن وقت بگذراند بازهم کم است. روانشناسان می‌گویند گذر دقایق در طبیعت می‌تواند آدمی را از تنش‌های روحی و روانی دور نگه دارد. اگر در ایام نوروز مسافر مشهد هستید، سیاحت در باغ و بوستان‌های مشهد را فراموش نکنید.

بزرگترین پارک مشهد

پارک ملت بزرگترین پارک مشهد و همچنین یکی از زیباترین پارکهای ایران است که دارای مساحتی بالغ بر ۷۲۰ هزار متر مربع میباشد. پارک ملت مشهد دارای شهربازی، تاسیسات ورزشی و فضای سبز بزرگی است که به همین علت مورد استقبال مجاورین و زائرین شهر مقدس مشهد قرار گرفته است.
آدرس پارک ملت مشهد : مشهد، میدان آزادی (فلکه پارک)، ابتدای بلوار وکیل آباد، پارک بزرگ ملت

کوهسنگی

پارک کوهسنگی یکی از قدیمی ترین و مشهورترین مکان‌های گردشگری شهر مشهد است و به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می‌شود. پارک کوهسنگی دومین پارک بزرگ بعد از پارک ملت در شهر مشهد است.

آدرس پارک کوهسنگی : مشهد، انتهای بلوار کوهسنگی ،پارک کوهسنگی

وکیل آباد، ییلاق پر طرفدار

پارک جنگلی وکیل آباد یکی از پارک های وسیع و قدیمی شهر مشهد است و مساحت این پارک جنگلی بیش از ۷۰ هکتار می‌باشد. پارک جنگلی وکیل آباد بعلت واقع شدن مجاور ییلاق خوش آب و هوا طرقبه یکی از تفریحگاه‌های شلوغ و پر طرفدار مشهد به شمار می‌رود.
آدرس پارک جنگلی وکیل آباد : مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد ،پارک جنگلی وکیل آباد

پارک غدیر

پارک جنگلی طرق یا کمپ مسافرتی غدیر با مساحتی حدود ۱۸۰ هکتار و با ظرفیت چهار هزار چادر و ۲۸۰ کلبه ،محیط آرامش بخشی را برای اسکان مسافران مشهد فراهم ساخته است. بخش زیادی از پارک جنگلی طرق پوشیده از درختان اقاقیا، سپیدار، نارون، افرا و سرو و انواع دیگر است.
آدرس پارک جنگلی طرق : ورودی مشهد از سمت جاده نیشابور ، بزرگراه شهید کلانتری ،حدفاصل پل الغدیر و شهرک ابوذر ،کمپ مسافرتی غدیر

منبع: خبرفوری

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها