آپولون در یادگار

اشکان دژاگه با گل پیروزی‌بخش در برابر استقلال، آپولون پرشورها در یادگار شد.

آپولون در یادگار

دیدار دو قدرت فوتبال ایران با برتری تراکتورسازان تبریزی به پایان رسید. بردی حساس که تراکتور را زنده نگه داشت و استقلال را دوباره از سودای حضور در صدر جدول دور کرد. حالا تراکتورسازی با این پیروزی 33 امتیازی شده و در فاصله 5 امتیازی صدر قرار گرفته و در آن سو استقلالی‌ها 28 امتیازی ماندند و باید دوباره هر چه پنبه شده، رشته کنند.

اما برای بررسی موفقیت تراکتورسازی در هفته‌های اخیر باید دقیق‌تر شرایط این تیم را بررسی کرد. در اینکه حضور دوباره پرشورها در یادگار در ثبت این نتایج بی‌تاثیر نیست، شکی نداریم اما این روزها، تراکتور بیش از همیشه به «آپولون» مدیون است. خدایی که روشنایی را به تبریز آورده و حریفان را یکی یکی به قعر سیاه‌ها می‌فرستد.

دژاگه در دیدار با استقلال فارغ از برخوردی که با نورافکن داشت، در قالب یک فرمانده تیمش را در تک تک دقایق دیدار با استقلال رهبری کرد و اوج حرکاتش گلی بود که روی پاس زیبای احسان حاج‌صفی وارد دروازه رحمتی کرد.

آپولون بعد از گل پیروزی‌بخش، شادی‌اش را هم با پرشورها تقسیم کرد تا لحظات متفاوتی در یادگار ثبت شود. هرچند گویا خورشیدی باید به خاطر این شادی بعد از گل، اشکان را با کارت زرد دوم جریمه می‌کرد، اما اشکان در زمین ماند تا فاتح بزرگ شب شیرین تبریز باشد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها