"باستی هیلز" لواسان؛ منطقه ای مشابه "بورلی هیلز" لس آنجلس+عکس

این شهرک سوپرلاکچری با تمام ویلاهایی که در آن ساخته شده کاملا یک منطقه خصوصی و اطراف آن را با حصار و دیوارهای بلند کشیده شده است و مردم عادی حق ورود به آن را ندارند.

"باستی هیلز" لواسان؛ منطقه ای مشابه "بورلی هیلز" لس آنجلس+عکس

ویلاهایی در این منطقه ساخته شده که کاخ های سعدآباد و نیاوران و امثال آن ها در مقابلشان خانه‌هایی معمولی به حساب می‌آیند!

سید مهدی صدرالساداتی روحانی افشاگر این روزهای اینستاگرام نیز در رابطه با این ویلاها پستی به اشتراک گذاشته است.

او پست زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت:

تصاویری دیگر از ساخت و سازهای این منطقه را در ادامه می بینید.

منبع: خبر فوری

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • انوش
    0

    اره پدرم خدا بیامرز یه شعری داشت خطاب به خدا که نظمش یادم نیست ولی مضمونش این بود که خدایا تاج و تختو دادی به یه سری و پولو وثروتم دادی به یه گروهی دیگه ما هم که اوردی تماشا کنیم ِ.

    نظرات شما -
    • پیروز
      0

      یارب نعمت به خران دادی و عزت به سگان پس ما به تماشای جهان امده ایم

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای صدرالساداتی دانستن این چیزها برای حقوق بگیرانی که سه تا چهار میلیون می گیرند جزخراشیدن روح و جان آنان چیزی ندارد چه برسد به آنکه منتظر یارانه آخر ماه است. اگر می توانید به منابع درآمدی خریداران و منابع و مرتبطین و مجوز دهندگان به این ساخت و سازها برسید وگرنه مردم اینقدر از این تبعیضات را می بینند که به اسلام و انقلاب و اهداف آن بدبینی پیدا کرده اند و برای مردم سئوالاتی پیش آمده که این کارها با فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام چه قرابتی دارد.

  • علی اکبر عباس زاده
    0

    مرد کسی هست که بادست خالی به جایی برسه نه یه مشت مفتخور با پول مردم واین مملکت واسه خودشون کاخ درست کنن روز حساب تف هم نصیبشون نمیشه

  • رضایی
    0

    باسلام . چه کسانی به دولت اشرافی رأی دادند؟وکدام طرز تفکر وحزب سیاسی حامی اشرافیگری وحقوق های نجومی است .خانه کدام رئیس جمهور میلیاردی هست؟.چه کسانی با استخر و زندگی لاکچری بیشترین آشنای را داشت ؟وکیا اساسا حیثیت و آبروی کشور را در اشرافیگری میدانستند؟؟؟

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      یعنی واقعا فکر می کنید این ویلا ها ظرف این شش هفت سال ساخته شده اند ؟؟؟!!!! ای ول چه مهارت و سرعتی...

  • سحر عزیزی
    0

    همین کارارومیکنن که هیچکس به هیچ چیز اعتقادی نداره مردم دارن ازفقروبدبختی میمیرن بعد امسال اینها دارن پادشاهی میکنن واقعا انصاف نیست...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها