"باستی هیلز" لواسان؛ منطقه ای مشابه "بورلی هیلز" لس آنجلس+عکس


27 بهمن 1397 - 16:00
5c680263107ae_2019-02-16_16-00
این شهرک سوپرلاکچری با تمام ویلاهایی که در آن ساخته شده کاملا یک منطقه خصوصی و اطراف آن را با حصار و دیوارهای بلند کشیده شده است و مردم عادی حق ورود به آن را ندارند.

 

ویلاهایی در این منطقه ساخته شده که کاخ های سعدآباد و نیاوران و امثال آن ها در مقابلشان خانه‌هایی معمولی به حساب می‌آیند!

سید مهدی صدرالساداتی روحانی افشاگر این روزهای اینستاگرام نیز در رابطه با این ویلاها پستی به اشتراک گذاشته است.

او پست زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت:

 

 

تصاویری دیگر از ساخت و سازهای این منطقه را در ادامه می بینید. 

 

این شهرک سوپرلاکچری با تمام ویلاهایی که در آن ساخته شده کاملا یک منطقه خصوصی و اطراف آن را با حصار و دیوارهای بلند کشیده شده است و مردم عادی حق ورود به آن را ندارند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c680263107ae_2019-02-16_16-00
27 بهمن 1397 - 16:00

 

ویلاهایی در این منطقه ساخته شده که کاخ های سعدآباد و نیاوران و امثال آن ها در مقابلشان خانه‌هایی معمولی به حساب می‌آیند!

سید مهدی صدرالساداتی روحانی افشاگر این روزهای اینستاگرام نیز در رابطه با این ویلاها پستی به اشتراک گذاشته است.

او پست زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت:

 

 

تصاویری دیگر از ساخت و سازهای این منطقه را در ادامه می بینید. 

 

منبع: خبر فوری

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
پیروز 0 0 پاسخ 1397/11/28 -10:39

یارب نعمت به خران دادی و عزت به سگان پس ما به تماشای جهان امده ایم

سحر عزیزی 7 0 پاسخ 1397/11/28 -01:51

همین کارارومیکنن که هیچکس به هیچ چیز اعتقادی نداره مردم دارن ازفقروبدبختی میمیرن بعد امسال اینها دارن پادشاهی میکنن واقعا انصاف نیست...

رضایی 9 3 پاسخ 1397/11/27 -23:36

باسلام . چه کسانی به دولت اشرافی رأی دادند؟وکدام طرز تفکر وحزب سیاسی حامی اشرافیگری وحقوق های نجومی است .خانه کدام رئیس جمهور میلیاردی هست؟.چه کسانی با استخر و زندگی لاکچری بیشترین آشنای را داشت ؟وکیا اساسا حیثیت و آبروی کشور را در اشرافیگری میدانستند؟؟؟

علی اکبر عباس زاده 7 1 پاسخ 1397/11/27 -22:30

مرد کسی هست که بادست خالی به جایی برسه نه یه مشت مفتخور با پول مردم واین مملکت واسه خودشون کاخ درست کنن روز حساب تف هم نصیبشون نمیشه

کاربر ناشناس 11 1 پاسخ 1397/11/27 -20:38

آقای صدرالساداتی دانستن این چیزها برای حقوق بگیرانی که سه تا چهار میلیون می گیرند جزخراشیدن روح و جان آنان چیزی ندارد چه برسد به آنکه منتظر یارانه آخر ماه است. اگر می توانید به منابع درآمدی خریداران و منابع و مرتبطین و مجوز دهندگان به این ساخت و سازها برسید وگرنه مردم اینقدر از این تبعیضات را می بینند که به اسلام و انقلاب و اهداف آن بدبینی پیدا کرده اند و برای مردم سئوالاتی پیش آمده که این کارها با فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام چه قرابتی دارد.

انوش 9 1 پاسخ 1397/11/27 -16:26

اره پدرم خدا بیامرز یه شعری داشت خطاب به خدا که نظمش یادم نیست ولی مضمونش این بود که خدایا تاج و تختو دادی به یه سری و پولو وثروتم دادی به یه گروهی دیگه ما هم که اوردی تماشا کنیم ِ.

پیروز 1397/11/28 -10:39

یارب نعمت به خران دادی و عزت به سگان پس ما به تماشای جهان امده ایم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
پرفسور کردوانی: سیل از مدیریت سد می‌آید نه از خود سد/ تصور نکنیم که این بارندگی‌ها، تابستان بدون خشکسالی در پی دارد
باید از مردم عذرخواهی کنیم / از روزی که دنبال ژن برتر رفتیم، اصلاح‌طلبی هویت خود را از دست داد/  در خبرگان به کسانی رای دادم که دیناری قبولشان نداشتم/ شما که می‌گویید "رضاشاه روحت شاد"، از او چه سراغ دارید؟ چهار تا سد؟
احتمال کودتای آمریکا دانشجویان را به تسخیر سفارت وادار کرد/ دانشجویان براساس درک واقعیت‌ها اقدام کردند/ سازمان‌های بین المللی اذعان دارند که ایران به مذاکره پایبند بوده است
تمام حواشی تماس‌های تلفنی ترامپ؛ از قطع کردن بدون خداحافظی تا شایعه شنود روسها / روش ترامپ در گفتگوی تلفنی چیست و چرا اصرار دارد ایرانی‌ها با او تماس بگیرند؟
رفع حصر شروع شده اما تدریجی است/ تُن صدای رئیس‌جمهور و بردارش شباهتی ندارد/ رئیسی با روحانی، مثل ناطق با خاتمی رفتار کند
آماده ام با ترامپ در مقابل دوربین های تلویزیونی مذاکره کنم
تمام هم و غم آمریکا این است که با ایران به یک تفاهم یا توافقی برسد/عربستان در زمان اوباما هم خواهان جنگ با ایران بود/ امکان بستن تنگه هرمز در شرایط صلح وجود ندارد