"باستی هیلز" لواسان؛ منطقه ای مشابه "بورلی هیلز" لس آنجلس+عکس


27 بهمن 1397 - 16:00
5c680263107ae_2019-02-16_16-00
این شهرک سوپرلاکچری با تمام ویلاهایی که در آن ساخته شده کاملا یک منطقه خصوصی و اطراف آن را با حصار و دیوارهای بلند کشیده شده است و مردم عادی حق ورود به آن را ندارند.

 

ویلاهایی در این منطقه ساخته شده که کاخ های سعدآباد و نیاوران و امثال آن ها در مقابلشان خانه‌هایی معمولی به حساب می‌آیند!

سید مهدی صدرالساداتی روحانی افشاگر این روزهای اینستاگرام نیز در رابطه با این ویلاها پستی به اشتراک گذاشته است.

او پست زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت:

 

 

تصاویری دیگر از ساخت و سازهای این منطقه را در ادامه می بینید. 

 

این شهرک سوپرلاکچری با تمام ویلاهایی که در آن ساخته شده کاملا یک منطقه خصوصی و اطراف آن را با حصار و دیوارهای بلند کشیده شده است و مردم عادی حق ورود به آن را ندارند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c680263107ae_2019-02-16_16-00
27 بهمن 1397 - 16:00

 

ویلاهایی در این منطقه ساخته شده که کاخ های سعدآباد و نیاوران و امثال آن ها در مقابلشان خانه‌هایی معمولی به حساب می‌آیند!

سید مهدی صدرالساداتی روحانی افشاگر این روزهای اینستاگرام نیز در رابطه با این ویلاها پستی به اشتراک گذاشته است.

او پست زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت:

 

 

تصاویری دیگر از ساخت و سازهای این منطقه را در ادامه می بینید. 

 

منبع: خبر فوری

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سحر عزیزی 10 1 پاسخ 1397/11/28 -01:51

همین کارارومیکنن که هیچکس به هیچ چیز اعتقادی نداره مردم دارن ازفقروبدبختی میمیرن بعد امسال اینها دارن پادشاهی میکنن واقعا انصاف نیست...

رضایی 16 3 پاسخ 1397/11/27 -23:36

باسلام . چه کسانی به دولت اشرافی رأی دادند؟وکدام طرز تفکر وحزب سیاسی حامی اشرافیگری وحقوق های نجومی است .خانه کدام رئیس جمهور میلیاردی هست؟.چه کسانی با استخر و زندگی لاکچری بیشترین آشنای را داشت ؟وکیا اساسا حیثیت و آبروی کشور را در اشرافیگری میدانستند؟؟؟

علی اکبر عباس زاده 9 1 پاسخ 1397/11/27 -22:30

مرد کسی هست که بادست خالی به جایی برسه نه یه مشت مفتخور با پول مردم واین مملکت واسه خودشون کاخ درست کنن روز حساب تف هم نصیبشون نمیشه

کاربر ناشناس 13 1 پاسخ 1397/11/27 -20:38

آقای صدرالساداتی دانستن این چیزها برای حقوق بگیرانی که سه تا چهار میلیون می گیرند جزخراشیدن روح و جان آنان چیزی ندارد چه برسد به آنکه منتظر یارانه آخر ماه است. اگر می توانید به منابع درآمدی خریداران و منابع و مرتبطین و مجوز دهندگان به این ساخت و سازها برسید وگرنه مردم اینقدر از این تبعیضات را می بینند که به اسلام و انقلاب و اهداف آن بدبینی پیدا کرده اند و برای مردم سئوالاتی پیش آمده که این کارها با فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام چه قرابتی دارد.

انوش 12 1 پاسخ 1397/11/27 -16:26

اره پدرم خدا بیامرز یه شعری داشت خطاب به خدا که نظمش یادم نیست ولی مضمونش این بود که خدایا تاج و تختو دادی به یه سری و پولو وثروتم دادی به یه گروهی دیگه ما هم که اوردی تماشا کنیم ِ.

پیروز 1397/11/28 -10:39

یارب نعمت به خران دادی و عزت به سگان پس ما به تماشای جهان امده ایم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
سازوکار حزبی برای بررسی پرونده اخلاقی مدیران اصلاح طلب نداریم / «نجفی» عضو کارگزاران بود، چرا از انتصاب او حمایت کردند؟ / حاشیه های اخلاقی مدیران، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد
بنیاد مستضعفان؛ سازمانی با بیش از 56 هزار میلیارد درآمد؟ / از شایعه ساخت باشگاه در دبی تا هزینه 100 میلیارد تومانی برای یک ساختمان
آمریکایی‌ها معتقدند ظریف سرشان کلاه گذاشته / ترامپ برای انتخابات به عکس یادگاری با روحانی نیاز دارد / آمریکا در جنگ با ایران پیروز نمی‌شود
بیت‌کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟ / معرفی کامل این ارز دیجیتال
در این دوره مردم به سمت حرکات پوپولیستی نخواهد رفت/ به جز مرحوم هاشمی بقیه باور به رییس‌جمهور شدن نداشتند/مردم از دو جناح رویگردانند/ نگاه‌های یک طرفه چالش جریان اصولگرا است