دستگیری باند سارقان خودروهای سنگین در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری اعضای باند سارقان خودروهای سنگین و کشف ۴ دستگاه کامیون به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

دستگیری باند سارقان خودروهای سنگین در همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای سنگین در شهر همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و شگردهای پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود در خصوص این سرقت ها شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی نامبرده و یکی از همدستانش در حال اوراق کردن یک دستگاه کامیون مسروقه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به سرقت و اوراق کردن ۶ دستگاه کامیون اعتراف کردند و تمام محل های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و ۲ نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر و ۴ دستگاه کامیون سرقتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که ارزش ریالی اموال کشف شده تقریبا ۲۰ میلیارد ریال است که همگی به صاحبان آن ها تحویل شدند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری یک فرد قمه به دست که اقدام به تخریب شیشه خودروی های عبوری کرده بود، خبر داد و گفت: در پی اعلام خبر تخریب شیشه خودروهای عبوری توسط یک فرد قمه به دست در یکی از خیابان های شهر همدان، اکیپی از ماموران یگان عملیاتی ۱۱۰ به محل اعزام شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: با حضور ماموران مشخص شد فردی به هویت معلوم در حال شکستن شیشه خودروهای عبوری با یک قمه است که بلافاصله ماموران متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ باقری بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری و شکایت افراد متضرر، پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و اقتدار خود در برابر افراد شرور و متجاوز به حقوق مردم خواهد ایستاد و این افراد بدانند که عاقبت شرارت ها و مزاحمت های آن ها میله های زندان خواهد بود.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها