دستگیری کلاهبردار مدعی نفوذ در دستگاه‌های قضایی و اجرایی اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: فرد کلاهبرداری که ضمن ادعای نفوذ در دستگاه‌های قضایی و اجرایی اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه از مردم می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار مدعی نفوذ در دستگاه‌های قضایی و اجرایی اردبیل

ناصر عتباتی اظهار داشت: با هماهنگی حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل فرد کلاهبرداری که ضمن ادعای نفوذ در دستگاه‌های قضایی و اجرایی اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه از مردم می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که برای قانونی جلوه دادن اقدامات خود دفتری تحت عنوان دفتر ارائه مشاوره راه‌اندازی کرده بود اقدام به اخذ وجوه متنابه از افراد ساده و ناآگاه برای حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی آنها می‌کرد.

کلاهبرداری 150 میلیونی به اسم یارانه در خراسان‌رضوی‌ ارسال پیامک برای کلاهبرداری یارانه‌ای کلاهبرداری از 40 نفر به شیوه کپی کارت بانکی؛ مجرمان در کرمانشاه دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: پس از شناسایی این فرد اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای دستگیری وی انجام و در بررسی دفتر مشاوره این فرد اوراق قابل توجهی نیز کشف شد.

عتباتی با هشدار به مردم در مورد هوشیاری در چنین موارد کلاهبرداری تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم در مواجهه با چنین افرادی نهایت دقت و هوشیاری را داشته باشند و فریب ادعاهای آنها را نخورند.

وی گفت: این افراد شیاد و کلاهبردار هستند و باید مردم با هوشیاری لازم با مشاهده چنین اقداماتی گزارش‌های خود را سریعا به حفاطت اطلاعات دادگستری استان یا به دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل اعلام کنند تا برخوردهای قانونی و به موقع با چنین افرادی انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد جدی با چنین افرادی خبر داد و افزود: با افرادی که با ادعاهای مختلف اقدام به کلاهبرداری و اخذ وجه از مردم کنند با شدت برخورد شود.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها