اکبر عبدی: من و شریفی‌نیا مثل تام و جری هستیم

 اکبر عبدی می‌گوید: «من و محمدرضا شریفی‌نیا مثل تام و جری هستیم، نه می‌توانیم با هم سر کنیم، نه بی هم.»

اکبر عبدی: من و شریفی‌نیا مثل تام و جری هستیم

شامگاه جمعه چهارم فروردین اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری در شبکه نسیم شد.

اکبر عبدی در ابتدای برنامه در مورد شایعاتی که هر از گاه در مورد فوتش شنیده می‌شود گفت: «سالی دو بار مرا می‌کشند. یک بار در بهار، یک بار هم در پاییز! دو سال است که به دلیل بیماری‌های مختلف قلب و کلیه به بیمارستان می‌روم. سال 94 دیالیز می‌شدم تا این که اردیبهشت 95 عمل پیوند انجام دادم. نمی‌دانم این که شایعه می‌کنند مرده‌ایم از روی دوست داشتن است یا دوست نداشتن.»

او که پس از طی دوران نقاهت جلوی دوربین «محله گل و بلبل 2» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویش علی‌پور با اجرای داریوش فرضیایی قرار گرفته است ادامه داد: «نمی‌دانم سلفی را کدام بی همه چیزی اختراع کرد! رفته بودیم سر قبر پدرمان یکی می‌خواست سلفی بگیرد. در راه شمال رفته بودیم دستشویی یکی دیگر آمده بود سلفی می‌گرفت. روی تخت بیمارستان هم سلفی می‌گیرند!»

خالق نقش به یاد ماندنی غلامرضا در فیلم «مادر» در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «به من گفتند به تلویزیون می‌روی به کسی چیزی نگو، با شریفی‌نیا هم درنیافت. (با خنده) من و شریفی‌نیا مثل تام و جری هستیم، نه می‌توانیم با هم سر کنیم، نه بی هم.»

او که در «ای ایران» نقش سرگرد مکوندی را برای ناصر تقوایی بازی کرد ادامه داد: «من از ناصر تقوایی راه رفتن جلوی دوربین را یاد گرفتم و به فهم و درکی که یک بازیگر باید از نقش داشته باشد رسیدم. در یک کلام تقوایی مفهوم سینما را به من یاد داد.»

اکبر عبدی در ادامه گفت: «من کارگر ارشادم، (خطاب به مهران مدیری) شما هم سرکارگر ارشادی، در نهایت کارفرمای همه‌مان ارشاد است و تلویزیون اما در این مدتی که مریض بودم حتی یک تلفن نزدند. حالا بگویند عبدی مُرد، رادیو پیام و شبکه خبر سریع خبر مرگ را اعلام می‌کند.»

این هنرپیشه پیشکسوت افزود: «از خیلی از تهیه‌کننده‌ها گله‌مندم و اوضاع طوری است که مرتب بدتر می‌شود. نمی‌خواهم اسم بیاورم چون یک بار اسم آوردم 300 هزار تومان جریمه مالی شدم. تهیه‌کننده‌ای هست که بعد از سه سال هنوز پول مرا نداده و به وکیلم گفته قسط‌بندی کنیم. به فارابی گفتم پول این را بدهید که دستمزد ما را بدهد. گفتند ما داده‌ایم! حتی اضافه هم داده‌ایم!... این آدم اگر الان صدای مرا می‌شنود پول مرا بیاورد بدهد!»

اوهمچنین افزود: «یک خانم تهیه‌کننده‌ای هم هست که 40، 50 میلیون تومان از ما خورده است. فیلمی با او کار کردیم که سه سال است پول‌مان را نداده، 10 میلیون تومان هم از جیب خودمان خرج کردیم. جالب‌تر این که 200 میلیون تومان هم باید مالیات بدهیم.»

اکبر عبدی در پایان گفت: «دخترم المیرا 20 فروردین با پسری به اسم سهراب میرزایی ازدواج می‌کند. الان خیلی بیشتر از قبل می‌فهمم که ما بزرگ‌ترها باید سنگ‌های ریز و درشت را از جلوی پای جوانان برداریم و کمکشان کنیم.»

اکبر عبدی فردا شب شنبه پنجم فروردین باز هم مهمان «دورهمی» خواهد بود که ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها