پلیس دستان قاتل را بست

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در عملیات ضربتی پلیس شهرستان باوی یک نفر قاتل در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

پلیس دستان قاتل را بست

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستا‌های شهرستان باوی، بلافاصله مأموران انتظامی در معیت تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل مراجعه و دستورات لازم جهت بررسی و کشف قتل ابلاغ شد.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان باوی با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم و با انجام تحقیقات اطلاعاتی و تحلیل وقایع مرتبط با قتل به حقیقت موضوع پی بردند و در کمتر از ۳ ساعت قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در بازسازی صحنه جرم که با حضور قاتل انجام پذیرفت مشخص شد مقتول بوسیله شلیک چند گلوله سلاح شکاری از ناحیه صورت و شکم مورد اصابت قرار گرفته و به قتل رسیده است، تصریح کرد: از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قبضه کلت کمری، ۷۷ عدد فشنگ شکاری و ۱۴ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با تأکید بر اینکه قاتل در تحقیقات پلیس انگیزه خود از قتل را اختلافات قبلی عنوان کرده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها