کاپیتان پرسپولیس به دیدار مقابل پدیده می‌رسد

سید جلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل پدیده مشهد همراهی کند.

کاپیتان پرسپولیس به دیدار مقابل پدیده می‌رسد

در چارچوب مرحله یک چهارم نهاییجام حذفی فوتبال کشور، دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ تیم های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند و دو تیم تلاش می کنند تا با پیروزی مقابل هم به مصاف سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی روند.

سرخپوشان که در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسیدند، امیدوارند مقابل پدیده نیز به برد برسند تا شانس قهرمانی در جام حذفی را داشته باشند. در دیدار با شاگردان کریم بوستانی، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس که تک گل تیمش را به ثمر رساند، دچار مصدومیت شد و امروز زیر نظر پزشکان تمرین کرد اما مشکل خاصی ندارد و به دیدار مقابل پدیده می‌رسد.

او در چند سال گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته و یکی از بهترین مدافعان ایران و پرسپولیس محسوب می شود.

همچنین محسن ربیع خواه، هافبک سرخپوشان که در اردوی قطر دچار آسیب دیدگی شده بود، به شرایط خوبی رسیده و با صلاحدید برانکو می تواند مقابل شاگردان گل محمدی بازی کند. او در ۳ بازی نیم فصل دوم و تقابل با سپیدرود در چارچوب جام حذفی غایب بوده اما با رفع مصدومیت می تواند برای تیمش به میدان برود.

البته مرد کروات پرسپولیس (برانکو ایوانکوویچ) برای این دیدار، حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

گفتنی است، سرخپوشان در مراحل گذشته جام حذفی از سد نود ارومیه و سپیدرود رشت گذشتند و در یک چهارم نهایی باید با پدیده شهر خودرو دیدار کنند. از سویی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی در بازی های گذشته موفق شدند از سد ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان بگذرند و در صدد شکست پرسپولیس هستند.

دیدار شاگردان برانکو و یحیی گل محمدی، ۲۹ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها