واکنش نتانیاهو به اظهارات رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان درباره روند صلح واکنش نشان داد.

واکنش نتانیاهو به اظهارات رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان

شبکه ۱۳ اسرائیل امروز (جمعه) اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر ترکی الفیصل، رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان درباره روابط تل آویو با کشورهای عربی اظهار کرده است که وی صحبت‌های الفیصل را شنیده اما هیچگاه نگفته است که پیش از حل مساله فلسطین، می‌خواهد صلح با کشورهای عربی را محقق کند.

ترکی الفیصل گفته بود که روند تدریجی در روابط میان اسرائیل با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس وجود دارد؛ حتی اگر پیشرفتی در روند صلح با طرف فلسطینی صورت نگیرد.

نتانیاهو در ادامه گفت: طرف‌هایی وجود دارند که پیشرفت در روند مذاکرات با فلسطینی‌ها را نمی‌پذیرند که مهمترین آنها محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و ایران هستند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی چهارشنبه بخش دیگری از زنجیره گزارش‌ها درباره روابط این رژیم با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را منتشر کرد و این قسمت به مصاحبه "باراک راوید"، خبرنگار اسرائیلی با ترکی الفیصل اختصاص داشت.

الفیصل در این گفت‌وگو اظهار داشت: ممنوع است که اسرائیلی‌ها مورد گمراه شدن واقع شوند و فکر کنند که راه حلی برای مساله فلسطین وجود ندارد، بنیامین نتانیاهو این صحبت را مطرح می‌کند چراکه در رقابت انتخاباتی به سر می‌برد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها