کلاه قرمزی نوروز ٩٨ پخش نمی‌شود

کلاه قرمزی برای نوروز 98 هیچ برنامه‌ای ندارد و هیچ خبری مبنی بر فیلم‌برداری این مجموعه طنز و دوست‌داشتنی تاکنون منتشرنشده است.

کلاه قرمزی نوروز ٩٨ پخش نمی‌شود

هرساله و با نزدیک شدن به ماه اسفند و فروردین، گمانه‌زنی‌ها در مورد پخش مجموعه‌های تلویزیونی در عید نوروز داغ می‌شود و از همه مهم‌تر علاقه‌مندان به مجموعه جذاب «کلاه قرمزی»، منتظر پخش سری جدید آن در عید نوروز آن سال هستند.

نوروز ٩۶ بود که ایرج طهماسب و عوامل تمامی قسمت‌های مجموعه کلاه قرمزی را ضبط کرده بودند ولی به دلیل به نتیجه نرسیدن با صداوسیما این مجموعه را روی آنتن نفرستادند و سال بعد آن یعنی نوروز ٩٧ با توافق با رسانه ملی قسمت‌های ضبط‌شده سال قبلشان را به تلویزیون تحویل دادند و این مجموعه در نوروز سال گذشته روی آنتن رفت.

امسال و تا امروز، صداوسیما هنوز هیچ صحبتی با عوامل مجموعه کلاه قرمزی انجام نداده و با توجه به اینکه ضبط و تمرین گروه برنامه‌ساز «کلاه قرمزی» بیش از یک ماه طول می‌کشد به نظر می‌رسد امسال این مجموعه به روی آنتن نخواهد رفت.

این گمانه‌زنی زمانی به قاطعیت می‌رسد که بدانید سریال مناسبتی شبکه دو سیما برای پخش در ایام نوروز این روزها در مرحله فیلم‌برداری است و بااین‌وجود درصد ساخت مجموعه «کلاه قرمزی» برای نوروز امسال به صفر می‌رسد.

منبع: کندو نیوز

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها