واکنش ماموستا خدایی به جنایت تروریستی زاهدان/ انتقام خون شهیدان از گرگ‌های خونخوار سعودی گرفته می‌شود

امام جمعه سنندج در محکومیت حمله انتحاری علیه اتوبوس رزمندگان سپاه در محور زاهدان - خاش گفت: به‌زودی انتقام خون شهیدان از این جنایتکاران و گرگ‌های خونخوار سعودی گرفته می‌شود.

واکنش ماموستا خدایی به جنایت تروریستی زاهدان/ انتقام خون شهیدان از گرگ‌های خونخوار سعودی گرفته می‌شود

ماموستا عبدالرحمن خدایی عالم برجسته اهل‌سنت در محکومیت حمله انتحاری علیه اتوبوس رزمندگان سپاه در محور زاهدان - خاش اظهار داشت: این جنایت تروریست‌ها، اقدامی "ناجوانمردانه و ضدانسانی" بود و همه ما علما و مردم استان کردستان آن را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

وی گفت: حضور پرشکوه و معنادار ملت ایران در جشن‌های چهل سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن به‌خوبی نشان داد که ملت ایران پشتیبان نظام و رهبری هستند و همین خشم دشمنان را برانگیخت.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه این تروریست‌ها و دشمنان اسلام بی‌رحمانه و بدون هیچ دلیلی جان مدافعان امنیت را می‌گیرند، تصریح کرد: امیدواریم انتقام خون این مظلومان گرفته شود و دشمنان اسلام نیست و نابود شوند.

وی افزود: اراده و روحیه ملت انقلابی ایران با این اقدامات شوم دشمنان تضعیف نمی‌شود بلکه روزبه‌روز شهامت و غیرت مردم بیشتر و با بصیرت، حضور همیشه در صحنه و پشتیبانی از نظام و رهبری مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌کوبند.

ماموستا خدایی با یادآوری اینکه تروریست‌ها پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان دست به ترور می‌زنند و چشم دیدن عظمت و اقتدار نظام را ندارند، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای رسیدن به توطئه‌های خود و برهم زدن امنیت حاکم در نظام جمهوری اسلامی دست به هر اقدام شومی می‌زنند اما هر بار با هوشیاری مردم و مدافعان امنیت با شکست مواجه‌ می‌شوند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران مقتدر‌تر و محکم‌تر از گذشته در برابر دشمنان ایستاده و به‌زودی انتقام خون شهیدان را از این جنایتکاران و گرگ‌های خونخوار سعودی خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها