پیام تسلیت رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ارمنستان به روحانی در پی حادثه تروریستی زاهدان

رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان طی پیامی در پی حمله تروریستی سیستان و بلوچستان به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ارمنستان به روحانی در پی حادثه تروریستی زاهدان

در پیام نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان آمده است:

« با کمال تاسف و تاثر از کشته شدن ده‌ها نفر در حمله انتحاری به اتوبوس در استان سیستان و بلوچستان مطلع شدیم. در رابطه با این واقعه غم انگیز مراتب تسلیت و همدردی خود را به جنابعالی و ملت دوست ایران ابراز نموده و برای خانواده ها و بستگان قربانیان صبر و شکیبایی و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندم.»

پیام تسلیت رئیس جمهور ارمنستان به رئیس جمهور ایران

آرمن سرکسیان، رئیس جمهور ارمنستان نیز طی پیامی در خصوص اقدام تروریستی رخ داده در مسیر خاش - زاهدان استان سیستان و بلوچستان جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ فوریه که باعث زخمی و کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان شد، به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«در این لحظات دشوار مراتب همدردی خود را خدمت جنابعالی، خانواده و خویشاوندان جانباختگان ابراز می نمایم و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندم.»

همچنین وزارت امور خارجه جمهوری ارمنستان با ارسال پیامی در حساب توییتری خود ضمن ابراز تسلیت از حادثه تروریستی در جاده خاش- زاهدان با خانواده های جان باختگان این حادثه تروریستی ابراز همدردی عمیق کرده است و برای آنان به دلیل تحمل این حادثه دردناک صبر و استقامت آرزو کرده است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها