فراهم کردن مواد اولیه شرط تولید اقتصادی است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: هنگامی که تولید اقتصادی شود و عملکرد زنجیره‌های تأمین به نحوی باشد که مشکلات در زمینه فراهم کردن مواد اولیه را حل کنند، می‌توانیم شاهد تولید محصولاتی با کیفیت و باصرفه باشیم.

فراهم کردن مواد اولیه شرط تولید اقتصادی است

به گزارش خبر فوری ، محسن صالحی‌نیا با بیان اینکه در حال حاضر هشت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار با این مختصات و ویژگی در کشور وجود دارد، گفت: این‌ها مراکزی هستند که فعالیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند اما مهمترین ویژگی‌شان این است که به وسیله بخش خصوصی و بر اساس نیازمندی‌هایشان ایجاد می‌شوند.

وی افزود: رفع نیازمندی‌هایی نظیر عارضه‌یابی واحدهای صنعتی، مسائل طراحی و فرایند، صادرات، خوشه‌ها و زنجیره تأمین از جمله اقدامات و وظایف تعیین شده برای مراکز کسب و کار در کشور است.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نتیجه استفاده مشترک از این خدمات را برخورداری از هزینه‌های بسیار کم و ارائه به روزترین خدمات دانست و بیان کرد: هنگامی که تولید اقتصادی شود و عملکرد زنجیره‌های تأمین به نحوی باشد که مشکلات در زمینه فراهم کردن مواد اولیه حل شود می‌توانیم شاهد تولید محصولاتی با کیفیت و با صرفه باشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفع مشکلات بخش خصوصی توسط مراکز کسب و کار ضروری است، گفت: این مراکز با ایجاد فناوری می‌توانند نقشی مؤثر در فروش و صادرات محصولات ایرانی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم استان یزد و سایر استان‌ها با بهره‌مندی از مرکز فناوری کسب و کار می‌توانند از کالاهای مصرفی با کیفیت بالا برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی این مراکز با این ویژگی‌ها در سایر نقاط کشور باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها