«جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر

استفاده از جزیره، مزایای زیادی دارد و به همین دلیل در طراحی آشپزخانه‌های لوکس، مورد توجه قرار می‌گیرد.

«جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر

امروزه کانتر‌های قدیمی آشپزخانه، جای خود را به جزیره‌ها داده‌اند. در واقع در طراحی پلان ساختمان به شکل مدرن، جزیره‌ها مورد استفاده هستند.فارغ از این که فضا بر اساس سبک مدرن طراحی شود یا کلاسیک و … این سبک طرفداران زیادی دارد.

«جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک

استفاده از جزیره، مزایای زیادی دارد و به همین دلیل در طراحی آشپزخانه‌های لوکس، مورد توجه قرار می‌گیرد. جزیره، یک المان کاربردی و چندمنظوره است که استفاده از آن، هیچ گونه محدودیتی ندارد و در آشپزخانه‌های کوچک نیز کاربرد دارد. در ادامه چند مدل استفاده از «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

«جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/1 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/2 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/3 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/4 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/5 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/6 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/7 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/8 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/9 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/10 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/11 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/12 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر 14/13 «جزیره» در آشپزخانه‌های کوچک + تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها