سمنان می‌تواند «پایتخت معین» کشور باشد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: استان سمنان می‌تواند برای تهران به‌عنوان پایتخت معین قلمداد شود و این نقش و جایگاه ویژه استان سمنان باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

سمنان می‌تواند «پایتخت معین» کشور باشد

ایرج کارخایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد گفت: برخورداری از بزرگراه‌ها، ورودی‌ها و خروجی‌های فراوان نیازمند رعایت اصول پدافند غیرعامل است.

توسعه استان سمنان منوط به تأمین منابع آبی پایدار است سردار جلالی در سمنان: استراتژی دشمنان افزایش فشار علیه ملت ایران است رئیس سازمان پدافند غیرعامل: ایران علی رغم فشار و تحریم‌ها به قدرت منطقه تبدیل شده است

وی دارا بودن محیط‌زیست با وسعت زیاد، وجود آب‌وهوای متعدد، مراکز بزرگ کشاورزی و دام را در معرض برخی خطرات و تهدیدات زیستی دانست و خاطرنشان کرد: امید می‌رود با مساعدت مسئولان به این مقوله‌ها توجه شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به طرح جامع پدافند غیرعامل استان با شناسایی آسیب‌ها و راهکارها اشاره کرد و گفت: این طرح با رشد 40 درصد پیشرفت فیزیکی همراه شده و با همکاری دستگاه‌ها کامل می‌شود.

کارخایی با بیان اینکه برای تکمیل این طرح همراهی دستگاه‌های اجرایی امری لازم است تصریح کرد: پدافند غیرعامل با توجه به شرایط ویژه استان سمنان بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث مصون‌سازی و تقویت بنیه کشور شد خاطرنشان کرد: رزمایش سایبری استان سمنان با توجه به وجود بسترها و زمینه‌های مطلوب تحقق پیدا کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با تأکید بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر شهروندان برای مقابله با تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: از این رو باید برای آشنایی عموم مردم با مقوله پدافند غیرعامل برنامه ریزی بلندمدت انجام شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها