«مجید مظفری» سفیر گردشگری شد

مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان سفیر و مبلغ گردشگری معرفی شد.

«مجید مظفری» سفیر گردشگری شد

سنت انتخاب سفیر از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از زمان ریاست زهرا احمدی‌پور گذاشته شد. «ساره بیات»، بازیگر سینما و تلویزیون سال ٩۶ سفیر صنایع دستی شد که به خاطر عملکرد منفعلش، مورد انتقاد قرار گرفته است. اکنون مجید مظفری، بازیگری که از سوی رئیس شرکت مادر تخصصی شرکت توسعه گردشگری و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، بی حاشیه، اسطوره بسیاری از مردم ایران و اهل خطاب می‌شود، به عنوان سفیر گردشگری معرفی شده است.

گزینش سفیر گردشگری از سوی این شرکت انجام شده که امروز در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللیگردشگری رسماً معرفی شد.

مجید مظفری که امروز در نمایشگاه گردشگری حضور داشت در یکی از نشست‌های حاشیه‌ای نمایشگاه، گفت: ایران جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد اما به آن توجهی نمی‌شود، برای مثال موضوع سرویس‌های بهداشتی در ایران بسیار مهم است اما هنوز با آن مشکل داریم، ضمن اینکه مجتمع‌های مناسب در کشورمان بسیار کم است.

وی اظهار کرد: هر کشوری را مردم آن کشور آباد می‌کند. ایرانی‌ها باید در زمینه تبلیغ گردشگری ایران و معرفی امنیت آن به مردم کشورهای دیگر بسیار فعالیت کنند و زمینه را برای جذب گردشگران کشورهای خارجی ایجاد کنند، استفاده از هنرمندان نیز برای تبلیغ گردشگری ایران بسیار مفید خواهد بود. هنرمندان نیز این طرح‌ها حمایت خواهند کرد.

مجید مظفری قرار است در یک مستند سفر نیز حضور داشته باشد و به معرفی ایران بپردازد.

منبع: ایسنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها