تلاش نویر برای حضور در لیگ قهرمانان

دروازه‌بان بایرن مونیخ، مانوئل نویر امیدوار است تا بتواند برای بازی برابر لیورپول در آنفیلد به میدان برود.

تلاش نویر برای حضور در لیگ قهرمانان

این بازیکن 32 ساله دو بازی گذشته لیگ را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست برای بایرن مونیخ از دست داده بود ولی دوباره به جمع تمرینات گروهی بازگشته است.

نویر در مصاحبه با ای اس پی ان گفت: ما همه به اینکه من میتوانم در این بازی به میدان بروم مثبت نگاه می کنیم و فکر می کنم در این بازی دروازه بان تیمم باشم.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ نیز گفت که در رابطه با حضور و یا عدم حضور کاپیتان خود در این بازی پس از دیدار جمعه شب برابر آگسبورگ تصمیم گیری خواهد کرد و گفت: با نیم نگاهی به بازی با لیورپول باید ببینیم شرایط برابر آگسبورگ چگونه پیش خواهد رفت. باید قدم به قدم جلو برویم و نمی توانیم هیچ گونه ریسکی را در نظر بگیریم. نمی خواهیم شرایط از این بدتر شود و تا زمانی که خود و دکترها شرایط حضورش را تایید نکنند نمیتوانیم از او استفاده کنیم.

مانوئل نویر از آپریل 2017 در مرحله حذفی هیچ رقابتی به میدان نرفته است و بازی برابر لیورپول در آنفیلد می تواند اولین حضور او پس از این مدت باشد. او در این خصوص نیز گفت: این اولین بازی من در آنفیلد خواهد بود. من بی صبرانه منتظر بازی در آنجا هستم. این بازی حذفی است و ما دو فینال را پیش رو داریم. امیدوارم شبی خوبی برای ما در آنفیلد پیشرو باشد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها