سرخیو راموس نقره داغ خواهد شد؟

سرخیو راموس بازیکن و کاپیتان رئال مادرید ممکن است به دلیل اینکه کارت زرد را با هدف گرفته است از همراهی تیمش در دو جلسه محروم شود.

سرخیو راموس نقره داغ خواهد شد؟

پس از اینکه مارکو آسنسیو در دقیقه 87 این تیم را 2 بر 1 پیش انداخت، راموس در میانه میدان به مشاجره با کسپر دولبرگ پرداخت که ومین کارت زرد این فصل لیگ قهرمانان را برای وی به همراه داشت.

این کارت زرد به این معنی است که او بازی 5 مارچ برابر آزاکس در برنابئو را از دست خواهد داد اما این می تواند برای وی فرصتی مناسب برای استراحت در زمانی باشد که رئال مادرید در کورس بازی های پر فشار قرار دارد.

راموس در این خصوص گفت: با توجه به نتیجه اگر بگویم که این کارت زرد با هدف قبلی نبوده دروغ گفته ام و این چیزی بود که من در ذهن داشتم. این به معنای دست کم گرفتن حریف و یا پایان کار نیست اما در فوتبال تصمیمات سختی باید گرفته شود و من تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.

قوانین یوفا به این صورت است که اگر بازیکنی با هدف کارت زرد بگیرد می تواند تا دو جلسه محروم شود و این اتفاق نیز قبلا افتاده است.

در فصل 2010، راموس و هم تیمی اش ژابی آلونسو به دلیل گرفتن کارت زرد برابر آزاکس با مجازات مشابهی تنبیه شدند. همچنین دنی کاواخال نیز در فصل گذشته به دلیل مشابه محروم شد.

راموس پس از آن در توییترش سعی در توضیح دادن کارش کرد و گفت: در بازی که پر از برخورد و رقابت و احساس است گاهی باید در لحظه تصمیم گیری کنید. مهم ترین نکته اما پیروزی در این بازی بود. اما بدترین هم این است که در بازی برگشت نمیتوانم در کنار هم تیمی هایم به مصاف این تیم بروم. می خواهم این را کامل توضیح دهم که بیشتر از هر کسی از این امر ناراحت هستم و با هدف کارت زرد نگرفتم همانطور که در گذشته و برابر رم نگرفته بودم. من از جایگاه به تشویق تیمم خواهم پرداخت و امیدوارم در مرحله بعدی این رقابت ها حضور داشته باشیم.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها