کتانی های کهنه 8 میلیون تومانی! + تصاویر

شرکت معتبر مد و لباس گوچی اخیرا از کتانی های عجیب با طرحی قدیمی رونمایی کرد که با قیمت 8 میلیون تومانی به فروش می رود.

کتانی های کهنه 8 میلیون تومانی! + تصاویر

یکی از هم ترین نیازهای انسان از زمان های گذشته تاکنون پوشاک می باشد که امروزه نسبت به گذشته بسیار دور بسیار تفاوت پیدا کرده است و علت اصلی آن هم سرکار آمدن تعداد زیادی از برندهای بزرگ و معتبر و همچنین پیشرفت تکنولوژی است که در این صنعت و صنعت های دیگر تاثیثرگذار بوده است.

با این وجود یکی از شناخته ترین برندهای جهانی، برند " گوچی " است که برای اولین بار در سال 1921 میلادی واقع در ایتالیا شروع به کار نمود و امروزه دارای گستردگی فراوانی در سرتاسر جهان است و محصولاتی بسیار با کیفیت مطابق با سلایق مختلف را به بازارهای جهانی عرضه نموده است.

این شرکت در صنعت مد و کالاهای چرمی بیشتر شناخته شده است و دارای طرفداران متعددی در سرتاسر جهان می باشد. اما این روزها دارای حواشی متعددی در سرتاسر جهان است. برای مثال اخیرا این شرکت معتبر ایتالیایی در طی اقدامی عجیب تصمیم گرفت تا محصولی عجیب را با قیمت نجومی به فروش برساند. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمینمناک خواهیم گفت.

شرکت معتبر گوچی اخیرا در سایت فروش خود، کتانی های کهنه ای که به چشم کاملا کهنه بودن آن واضح است را با قیمت نجومی 615 پوند و یا به عبارتی حدودا 8 میلیون تومانی به فروش قرار داد و این برای طرفداران این شرکت اتفاقی عجیب بود! به گفته گوچی در طراحی و ساخت این کتانی ها از دوران مدرسه و زمانیکه کتانی ها همیشه کثیف می شدند الهام گرفته است که تنها شاید تعداد اندکی از آن بفروش برسند و اصلی ترین موضوع این کتانی ها متعلق به قیمت نجومی و بسیار گران آنها می باشد. اما با این وجود این کتانی ها توسط برخی مورد استقبال قرار گرفت و علت آنرا نیز یادآوری دوران مدارس خود نامیدند که در طی 20 ساله گذشته به میزان زیادی استفاده می شد.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها