قیمت خودروهای برلیانس برای تعهدهای قبلی اعلام شد

قیمت خودروهای برلیانس برای تعهدهای قبلی اعلام شد. در این اطلاعیه قیمت انواع برلیانس از جمله H320 ، H330 ، H220 دنده‌ای و کراس اتوماتیک برای تعهدهای مشتریان تا قبل از پایان دی 97 اعلام شد.

قیمت خودروهای برلیانس برای تعهدهای قبلی اعلام شد

شرکت پارس خودرو که زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود، با انتشار یک اطلاعیه و ضمن عذرخواهی از مشتریان به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده، برای آن دسته از مشتریانی که در طرح پیش فروش شرکت کرده‌اند و موعد تحویل آن‌ها تا پایان دی ماه 97 است، قیمت جدید خودروهای برلیانس را به منظور تکمیل وجه اعلام کرد. در ادامه جزئیات اطلاعیه قیمت خودروهای برلیانس را مشاهده می‌کنید:

توضیحات:
1.‌ تمامی مشتریانی که موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی آن‌ها بر اساس قرارداد تا پایان دی ماه 97 است و برایشان تا این تاریخ دعوتنامه‌ای ارسال نشده است، قیمت خودرو ثبت‌نامی آن‌ها بر اساس جدول زیر محاسبه می‌شود.

2. آن دسته از مشتریانی که در گذشته برای آن‌ها دعوتنامه ارسال شده است و در زمان تعیین شده تکمیل وجه را انجام نداده‌اند، مشمول قیمت بند یک نمی‌شوند.

3. شرکت سایپا برای حمایت از مصرف‌کنندگان نهایی محصولات این شرکت و در راستای کسب رضایت مشتریان محترم این دعوتنامه را با قیمت جدول زیر برای آن‌ها ارسال می‌کند. همچنین این قیمت‌ها برای مشتریانی است که از اوایل سال جاری تاکنون هیچ خودرویی را دریافت نکرده‌اند.

منبع: گجت نیوز

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • روح اله کوگانی
    0

    به خدا ارجانم می گذرم از برلبانسم گذشت نمی کنم حقمه شرکت پارس خودرو کور خوندی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها